Potřebujete praktické tipy, jak navrhovat lepší software? Cítíte, že architektura vámi navrženého projektu nestojí vždy na pevných základech? Nedaří se vývojářům naprogramovat uspokojivě software podle vašeho návrhu? Nechte si poradit od expertů, kteří vědí, jak na to.
Kniha je netradiční hned ve dvou směrech. Nespoléhá se na jediného autora, na výsledném textu se podílelo přes 50 přispěvatelů, díky kterým publikace pokrývá široké spektrum témat. V knize nenajdete klasické kapitoly plné teorie, místo nich byla zvolena forma krátkých výstižných tipů, o které se s vámi podělí přední světoví specialisté. Nečekejte dlouhé teoretické definice, komplikovaná schémata, nic neříkající poučky, v knize najdete rady od expertů, pro které je architektura softwaru denním chlebem. Rady, které v knize najdete, je mnohdy stály mnoho sil, energie a prostředků – vy už podobné chyby opakovat nemusíte.
Kniha je určena zejména softwarovým architektům, hodnotné rady v ní najdou ale i programátoři, projektoví manažeři, analytici a další, kteří mají blízko k procesu vzniku softwaru. V knize najdete rady:
Neexistuje žádné univerzální řešení
Všechno se točí okolo výkonu
Sdílejte své znalosti a zkušenosti
Architekt je v prvé řadě vývojář
Vyhněte se „dobrým nápadům“
Nesnažte se být chytří
Naučte se nový jazyk
…a dalších 90 praktických tipů, jak produkovat lepší programy
Štítky:
Vývoj softwaru,
Počítače,
Softwarové inženýrství