NEJVĚTŠÍ NÁKUPNÍ SVÁTEK JE TADY! BLACK FRIDAY SE SLEVOU AŽ 89 %. PROHLÉDNOUT AKCE TADY

Zavřít

DOPORUČIT ZNÁMÉMU

Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl

Rory Sutherland
Běžná cena: 499 Kč
Sleva: 32%
Naše cena: 340 Kč
Dostupnost: Na prodejně 1ks
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0618149
EAN: 9788075551344
ISBN: 978-80-7555-134-4
Nakladatel: Jan Melvil Publishing
Vazba: vázaná
Počet stran: 400
Rok vydání: 2021
Rozměry: 210x149x30mm
Váha: 644g
Jazyk: Česky
Překladatel: Lenka Lichtenbergová
Kategorie: Zdravý způsob života

„Doba dodání byla delší, než bylo původně uvedeno na webu, ale poslali email s vysvětlením, takže komunikace v pořádku.“

Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl 340 CZK Nové Skladem

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.

Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.

Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:

Logika je nástrojem, nikoliv pravidlem.

Na vnímání není nic objektivního, i když jsme přesvědčeni o opaku.

Snaha posílit racionální chování nutně nevede přes racionální argumenty.

Dobrý odhad je také vědeckou metodou.

Neočekávané nebo nelogické věci zaujmou mnohem víc než ty jasně logické.

Skutečný génius lidstva spočítá ve schopnosti mít přibližně pravdu.

Koťátka v reklamě fungují. O autorovi

Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Pozítří (PO)
Balíkovna a AlzaBoxy 49 Kč 26.11.2024 (ÚT)
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 55 Kč 26.11.2024 (ÚT)
Česká pošta - Balík na poštu 65 Kč 26.11.2024 (ÚT)
PPL výdejní místa 69 Kč 26.11.2024 (ÚT)
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč 26.11.2024 (ÚT)
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balíkovna na adresu 59 Kč 26.11.2024 (ÚT)
Doručení na adresu 79 Kč 26.11.2024 (ÚT)
Kurýr PPL ČR 99 Kč 26.11.2024 (ÚT)
Kurýr PPL SK 169 Kč 29.11.2024 (PÁ)
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 39 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)