NEJVĚTŠÍ NÁKUPNÍ SVÁTEK JE TADY! BLACK FRIDAY SE SLEVOU AŽ 89 %. PROHLÉDNOUT AKCE TADY

Branded Interactions: Creating the Digital Experience (ENG)

Marco Spies
Běžná cena: 1 549 Kč
Sleva: 11%
Naše cena: 1 377 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0289739
EAN: 9780500518175
Nakladatel: Thames & Hudson
Vazba: tvrdá
Počet stran: 360
Rok vydání: 2015
Jazyk: Anglicky
Kategorie: Literatura faktu NON FICTION

„S nákupem jsem spokojena, zboží dorazilo pečlivě zabalené v krásném stavu. Obchod doporučuji.“

Branded Interactions: Creating the Digital Experience 1377 CZK Nové

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only one part of interactive brand identity. Mobile apps are more important than ever before, and interactive touchpoints and billboards are everywhere: the interface is now the brand. This practical guide steers you through the process of digital brand design in five key phases: • discovering a demographic• defining an action plan• designing an interface• delivering a quality product• distributing the design to the marketplace A wealth of documentation and diagrams will show you how to build a solid framework for any project, so you can stay true to the brand strategy while remaining flexible enough to incorporate change and creativity. Informed and practical, and packed with real-world examples, case studies and interviews with experts from leading brands and interactive agencies, this lively book is crucial reading for anyone involved in the design of interactive brands. CONTENTSSetup: 1. Briefing the Team; 2. The Team; 3. Project Planning; 4. TechnologyProcess: 1. Workflow Models; 2. Branded Interaction Design Process    The Analysis Phase    Define: The Strategy Phase    Design: Concept and Design    Deliver: Documentation and Production    Distribute: Rollout BIxD & Progression Marco Spies is a director and strategic consultant who has created digital branding and interactive media for global brands, including Adidas, T-Mobile and Nintendo. He is the co-founder of think moto, a digital strategy and design agency based in Berlin.

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Balíkovna a AlzaBoxy 49 Kč Nelze objednat
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 55 Kč Nelze objednat
Česká pošta - Balík na poštu 65 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa 69 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč Nelze objednat
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balíkovna na adresu 59 Kč Nelze objednat
Doručení na adresu 79 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL ČR 99 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL SK 169 Kč Nelze objednat
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 39 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)