Deutsch im Hotel: Lehrerhandreichungen 1 und 2

Barberis, Paola; Bruno, Elena
Naše cena: 834 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0541633
EAN: 9783190216468
Nakladatel: Hueber
Vazba: brožovaná
Počet stran: 136
Rok vydání: 2021
Jazyk: Německy
Edice: überarb. Aufl.
Kategorie: Čtení v němčině

„Byla jsem na 100 % spokojená, oceňuji profesionální přístup a rychlé jednuání.“

Deutsch im Hotel: Lehrerhandreichungen 1 und 2 834 CZK Nové

metodická příručka k učebnici Deutsch im Hotel pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kursy pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří, obsahuje metodické pokyny, kopírovatelné předlohy, test ke každé lekci i s klíčem, reálie, kvíz

Deutsch im Hotel je dvoudílný kurz němčiny pro mírně pokročilé studenty. Kurz je vhodný pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kurzy, pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří.

Titul je rozdělen do dvou dílů: první díl se zabývá mluvenou komunikací v hotelu a je doplněn audionahrávkami na CD, druhý díl je zaměřen na písemnou komunikaci v hotelovém provozu a v turismu.

Oba díly lze použít nezávisle na sobě, po sobě i oba najednou.

Knihy jsou koncipovány pro studenty se základní znalostí jazyka přibližně na úrovni 150 vyučovacích hodin.

Učebnice obsahují všechny důležité oblasti oboru a jsou podpořeny řadou příkladů ze soudobé komunikace a písemné korespondence.

Díl Gespräche führen se zaměřuje na nácvik základních obratů a komunikačních strategií. Na konci každé lekce se osvojená látka opakuje. V závěru prvního dílu knihy naleznete také klíč k řešení a transkripce poslechových textů. Součástí knihy je také hra "Deutsch im Hotel".

Díl Korrespondenz obsahuje všechny obvyklé varianty písemné komunikace jako e-mail, dopis a fax s řadou autentických příkladů.

Metodická příručka obsahuje didakticko- metodické pokyny pro práci s učebnicí, informace k německým reáliím týkající se hotelnictví a restauratérství, ale i krátký test k reáliím.

V učebnici naleznete například lekce:
1. Gäste an der Rezeption empfangen
2. Service im Café, im Restaurant
3. Gästen Informationen geben
4. Hotels beschreiben
5. Informationen über Hoteldienstleistungen
6. Telefonservice im Hotel
7. Rundfahrten, Leihwagen usw. vermitteln
8. Abrechnung, Reklamation


Deutsch im Hotel Lehrerhandreichungen zu Gespräche führen (Teil 1) und Korrespondenz (Teil 2) 

      * Auflistung wichtiger Wortfelder
      * Lerntipps und Lernspiele
      * Kopiervorlagen mit Rollenkärtchen
      * Tests zu jeder Lektion mit Lösungsschlüssel
      * Landeskundliche Hintergrundinformationen
      * Ein interkulturelles Quiz 

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Balíkovna a AlzaBoxy 49 Kč Nelze objednat
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 75 Kč Nelze objednat
Česká pošta - Balík na poštu 69 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa 69 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč Nelze objednat
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balíkovna na adresu 79 Kč Nelze objednat
Doručení na adresu 79 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL ČR 99 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL SK 169 Kč Nelze objednat
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 49 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 49 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 49 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)