Emocenomie – Vliv emocí na obchodní úspě

Dan Hill
Běžná cena: 545 Kč
Sleva: 23%
Naše cena: 419 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0004451
EAN: 9788025310571
ISBN: 978-80-253-1057-1
Nakladatel: Fragment
Vazba: vázaná
Počet stran: 352
Rok vydání: 2010
Rozměry: 240x170x25mm
Váha: 778g
Kategorie: Zdraví a životní styl

„Dobře zabalená a bleskově odeslaná objednávka. Nemám co bych vytknul, děkuji.“

Emocenomie – Vliv emocí na obchodní úspě 419 CZK Nové

Radost… překvapení… strach… vztek…smutek…odpor…pohrdání…

Radost… překvapení… strach… vztek…smutek…odpor…pohrdání…

7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa. Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje se zaměřuje Emocenomie.

Osvojíte si používání emocí například při:

- výběru zaměstnanců

- řízení zaměstnanců

- vedení organizací

- jednání vedoucích pracovníků

Získáte povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo internetovém prodeji.

Dan Hill vás seznámí s konkrétními postupy v kódování emocí ve výrazu tváře. Svým novodobým konceptem, díky kterému lze přesně rozpoznat, co spotřebitelé nebo zaměstnanci opravdu prožívají, navazuje na práci Charlese Darwina a Paula Romana.

Titul doplňují výmluvné citace, přehledné tabulky a grafy, které dokreslují údaje nejen v obchodních a mezilidských vztazích, nýbrž i v řadě dalších.

A nezapomeňte, že slovní hodnocení se od emočního prožitku může výrazně lišit!

Štítky: Úspěch, Psychologické , Kariéra, Životní pomoc, Hobby - příručky

MOJE KNIHOVNY

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)