JEN DO NEDĚLE DOPRAVA NA VÝDEJNÍ MÍSTA BALÍKOVNY ZA 20 KČ. PLATÍ PŘI NÁKUPU NAD 499 KČ. NAKUPTE DÁRKY VÝHODNĚ A VČAS.

Zavřít

HLÍDAT DOSTUPNOST A CENU

Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování

Derek Thompson
Běžná cena: 369 Kč
Sleva: 30%
Naše cena: 260 Kč
Dostupnost: Externí sklad
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0369320
EAN: 9788075550262
ISBN: 978-80-7555-026-2
Nakladatel: Jan Melvil Publishing
Vazba: brožovaná
Počet stran: 344
Rok vydání: 2017
Rozměry: 216x145x19mm
Váha: 448g
Jazyk: Česky
Kategorie: Zdravý způsob života

„v tomto e shopu nakupuji už hodně dlouho - velký výběr zboží, solidní ceny a rychlé vyřízení“

Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování 260 CZK Nové Skladem

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například:

proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)

že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu

že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct

jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí

že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy

jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele

proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny

jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu

proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít

že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu O autorovi

Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA 03.12.2024 (ÚT)
Balíkovna a AlzaBoxy 49 Kč 04.12.2024 (ST)
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 55 Kč 04.12.2024 (ST)
Česká pošta - Balík na poštu 65 Kč 04.12.2024 (ST)
PPL výdejní místa 69 Kč 04.12.2024 (ST)
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč 04.12.2024 (ST)
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balíkovna na adresu 59 Kč 04.12.2024 (ST)
Doručení na adresu 79 Kč 04.12.2024 (ST)
Kurýr PPL ČR 99 Kč 04.12.2024 (ST)
Kurýr PPL SK 169 Kč 09.12.2024 (PO)
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 49 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 49 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 49 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)