Uživatelské recenze knih:
» Velká diabetická kuchařka
» Violetta - Tajný deník
» Rodina a jiné regály - Příběhy pod rouškou
» Violetta - Tajný deník
» Rodina a jiné regály - Příběhy pod rouškou
Běžná cena: | 454 Kč |
Sleva: | 24% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|---|
Když teď objednám, kdy zboží obdržím? |
Kód: | D0150807 |
---|---|
EAN: | 9788026500278 |
ISBN: | 978-80-265-0027-8 |
Nakladatel: | BizBooks |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 352 |
Rok vydání: | 2012 |
Rozměry: | 225x168x20mm |
Váha: | 624g |
Jazyk: | Česky |
Kategorie: | Osobní rozvoj |
„Najdu v tomto obchodě i některé tituly, které ostatní prodejci nenabízí“
Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu. Dozvíte se: •jak vnímat hlubší smysl, který se skrývá ve vaší branži, •jak si jej „přisvojit“ pro svou značku, •jak ohodnotit konkurenci z pohledu archetypů, •jak se hlouběji spojit se svými zákazníky, •jak vyprávět příběh své značky způsobem, jenž zaznívá v nejoblíbenějších příbězích z celého světa. Fascinující závěr knihy spojuje veškeré poznatky dohromady a podněcuje k diskusi o tom, jak může hlubší smysl samotného odvětví napomoci získat jedinečnou a poutavou identitu značky. Kniha, kterou právě držíte v ruce, je o hlubokých příbězích, které jsou po tisíce let schopny pomáhat lidským bytostem v pochopení světa okolo nás a zároveň jsou schopny – při správné aplikaci – pomoci budovat a řídit značky nesoucí význam. Protože pouze smysluplné značky jsou skutečné. - z předmluvy Josefa Vojty, marketingového konzultanta
Štítky: Monografie, Psychologie a sociologie, Archetypy (psychologie), Řízení značky, Marketingová komunikace, Obchodní značky
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.
Adresa odběru | Poplatek | Kdy bude zboží připraveno? | |
Praha 7, V Háji 15 | ZDARMA | Nelze objednat | |
Balíkovna a AlzaBoxy | 49 Kč | Nelze objednat | |
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy | 55 Kč | Nelze objednat | |
Česká pošta - Balík na poštu | 65 Kč | Nelze objednat | |
PPL výdejní místa | 69 Kč | Nelze objednat | |
PPL výdejní místa Slovensko | 99 Kč | Nelze objednat |
Způsob dopravy | Cena dopravy | Kdy zboží obdržím? | |
Balíkovna na adresu | 59 Kč | Nelze objednat | |
Doručení na adresu | 79 Kč | Nelze objednat | |
Kurýr PPL ČR | 99 Kč | Nelze objednat | |
Kurýr PPL SK | 169 Kč | Nelze objednat | |
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena platby | |
Na prodejně | 9 Kč | |
Bankovním převodem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč | |
Dobírka | 39 Kč | |
Dobírka | 39 Kč | |
VISA / Master Card | ZDARMA | |
PLATBA 24 – Česká spořitelna | ZDARMA | |
GE Money Bank | ZDARMA | |
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank | ZDARMA | |
MojePlatba – Komerční banka | ZDARMA | |
mPenize - mBank | ZDARMA | |
ČSOB | ZDARMA | |
Fio banka | ZDARMA | |
PaySec | ZDARMA | |
Masterpass | ZDARMA | |
Edenred | od 29 Kč | |
Benefity | od 29 Kč | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce Zásilkovna | 39 Kč | |
Gallery Beta | od 29 Kč | |
Dobírka | 39 Kč | |
Uvedené ceny jsou včetně DPH |