„Tam, kde někteří vidí posedlost kontrolou, vnímají jiní touhu vytvořit dokonalou uživatelskou zkušenost od začátku do konce. Na perfekcionismus lze pohlížet jako na snahu o dokonalost. A na despotický řev jako na vášnivé zaujetí toužící proměnit vesmír.
Steve Jobs zkrátka proměnil své osobnostní rysy v podnikatelskou filozofii. Jak to celé dělá?“
Kniha Jak myslí Steve Jobs je průřezem kultu osobnosti, jenž Jobse obklopuje. Leander Kahney v knize odhaluje tajemství jeho neuvěřitelných výsledků. Odkrývá Jobsovo skutečné já – ne jeho srdce nebo jeho známý temperament, ale jeho mysl. Takže, jak skutečně Jobs myslí? Co se odehrává v jeho mozku? Podle Leandera Kahneyho, který se Jobsovi věnuje od počátku 90. let minulého století, jde o neskutečně rozporuplnou osobnost.
Kahney rozkrývá principy, jimiž se Jobs řídí, když do prodeje uvolňuje přelomové produkty, které až fanaticky přitahují loajální zákazníky. Zároveň odhaluje jeho práci při řízení světově nejvlivnějších obchodních značek, jako je iPod, iMac, iPhone a jiných. Výsledkem je tato unikátní kniha, která je částečně biografií a částečně manažerskou příručkou. Kniha poskytuje pohled do útrob Jobsova mozku a možná vás naučí něco o tom, jak vytvořit váš vlastní kult inovací.
Rozšířené vydání obsahuje aktualizovaný materiál a zcela novou kapitolu zahrnující rozbor toho, jak se asi Apple dokáže vyrovnat s dlouhodobou absencí, nebo dokonce s odchodem Steva Jobse ze společnosti.
Leander Kahney je redaktorem kultovního magazínu Wired.com a hlavním autorem blogu Cult of Mac (www.cultofmac.com). Je taktéž autorem dvou uznávaných knih The Cult of Mac a The Cult of iPod. Jako reportér a redaktor se Kahney věnuje společnosti Apple řadu let.
Tato kniha je o Stevu Jobsovi. Autorem však není Jobs, ani ji neautorizoval.
Štítky:
Kariéra