DĚTSKÉ KNIHY NAKLADATELSTVÍ SVOJTKA SE SLEVOU 28 %. PROHLÉDNĚTE SI NABÍDKU KNIH

Jak na sítě (Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích)

Michelle Losekoot , Eliška Eliška Vyhnánková
Běžná cena: 439 Kč
Sleva: 27%
Naše cena: 319 Kč
Dostupnost: Externí sklad
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0507685
EAN: 9788075550842
ISBN: 978-80-7555-084-2
Nakladatel: Jan Melvil Publishing
Vazba: vázaná
Počet stran: 328
Rok vydání: 2019
Rozměry: 211x150x26mm
Váha: 592g
Jazyk: Česky
Kategorie: Psychologie a komunikace

„S nákupem jsem spokojena, zboží dorazilo pečlivě zabalené v krásném stavu. Obchod doporučuji.“

Jak na sítě (Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích) 319 CZK Nové Skladem 3.00 2

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.

Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího:

Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali. O autorkách

Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media.

Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.

MOJE KNIHOVNY

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)