Jak na skvělou zákaznickou péči

Mário Roženský
Běžná cena: 445 Kč
Sleva: 14%
Naše cena: 382 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0654542
EAN: 9788011003920
ISBN: 978-80-11-00392-0
Nakladatel: Roženský Mário
Vazba: vázaná
Počet stran: 220
Rok vydání: 2021
Rozměry: 212x146x21mm
Váha: 408g
Jazyk: Česky
Kategorie: Management a marketing

„Doporučuji, nakupovala jsem zde již mnohokrát a vždy jsem byla spokojená.“

Jak na skvělou zákaznickou péči 382 CZK Nové

Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako příležitost, kde se peníze dají vydělat a kde lze budovat vztah se zákazníky.

V knize vám pomůžu dostat se do té druhé skupiny. Ať už přemýšlíte o tom, že zákaznickou péči chcete zlepšit, anebo vybudovat úplně od nuly, budu vaším průvodcem. Vůbec nezáleží na velikosti vaší firmy. Nerozhoduje, jestli je to maličký e-shop, ve kterém pracujete sami, nebo máte zákaznické centrum s patnácti kolegy.

Společně se podíváme, jaká je dnes pozice zákaznické péče napříč fi rmou. Jak mohou z jejích poznatků těžit také ostatní oddělení ve firmě.

Budeme pokračovat správnou komunikací. Na řadě příkladů si prakticky ukážeme, jak odpovídat, ale i naopak, na co si dát pozor. Také poodhalíme specifika jednotlivých komunikačních kanálů a jak je co nejlépe využít.

Podíváme se společně i na zvýšení efektivity, a to díky šikovným nástrojům, správnému nastavení procesů či datům. Protože co se nedá měřit, to se nedá zlepšit.

A protože o zákazníky pečují pracovníci, které je potřeba správně vybrat a zaučit, zmíníme si také tuto oblast.

Když si celou knihou projdete a aplikujete nově nabyté poznatky, budete mít postavené skvělé zákaznické oddělení, které bude pečovat o vaše zákazníky. Ti se budou vracet, budou u vás utrácet více peněz a dají o vás vědět více lidem. To vše dokážete měřit a neustále zlepšovat.

O autorovi:

Mário v minulosti úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Základem každého projektu vždy byla orientace na zákazníka a skvělá zákaznická péče. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která slouží ke zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail, live chat, sociální sítě i telefon. Přednáší a školí zlepšování zákaznické péče ve firmách. Jeho cílem a také firemní vizí je zlepšit

zákaznickou péči u 10 000 firem v ČR. Pořádá konference SupportDay a Školení podpory, které jsou zaměřené čistě na tento cíl.

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Balíkovna a AlzaBoxy 49 Kč Nelze objednat
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 75 Kč Nelze objednat
Česká pošta - Balík na poštu 69 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa 69 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč Nelze objednat
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balíkovna na adresu 79 Kč Nelze objednat
Doručení na adresu 79 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL ČR 99 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL SK 169 Kč Nelze objednat
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 49 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 49 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 49 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)