Uživatelské recenze knih:
» Počátek, 1. vydání
» Taková normální kuchařka
» Slunečná 6 - Pokračování vašich oblíbených příběhů
» Taková normální kuchařka
» Slunečná 6 - Pokračování vašich oblíbených příběhů
Běžná cena: | 349 Kč |
Sleva: | 22% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|---|
![]() kdy zboží obdržím? |
Kód: | D0133838 |
---|---|
EAN: | 9788025134573 |
ISBN: | 978-80-251-3457-3 |
Nakladatel: | CPRESS |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 296 |
Rok vydání: | 2011 |
Rozměry: | 225x167x16mm |
Váha: | 476g |
Jazyk: | Česky |
Kategorie: | Osobní rozvoj |
„Mírně nižší cena než jinde, rychlé splnění objednávky, pro mne i blízkost prodejny. Celková spokojenost!“
Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání. K efektivní komunikaci s médii nepotřebujete nutně znát všechny teorie marketingové komunikace, a proto v této knize najdete jen ty nejdůležitější a prakticky využitelné. Autor, dlouholetý zkušený novinář, vás naučí zaručené postupy, které budete ve styku s médii a novináři opravdu potřebovat. Výklad plný příkladů z praxe doplňují svými komentáři také aktivní novináři a tiskoví mluvčí. Dozvíte se, jaké metody a přístupy jsou úspěšné a které naopak vedou k jistému neúspěchu. Vyvarujete se tak chyb a snadněji dosáhnete nejlepších možných výsledků.
V knize se mimo jiné dozvíte: Jak fungují media relations a jak je využít k vytvoření dobré image, jakými konkrétními způsoby úspěšně prezentovat svá sdělení, jak svou zprávou zaručeně zaujmout novináře a co je naopak odradí, jak správně psát a publikovat tiskové zprávy, jak správně časovat kampaně a jak pořádat tiskové konference, jak a k čemu využít služeb komunikačních agentur, jak na krizovou komunikaci.
„Tuto knihu vřele doporučuji všem, kteří mají v plánu začít komunikovat s českými médii. Cenné poznatky, názory a postřehy z praxe využijí především pracovníci v oblasti public relations a tiskoví mluvčí. Neméně vhodná je však i pro zástupce médií, kterým detailně představí specifika jejich profese.“ Petr Lesenský, ředitel PR agentury Lesensky.cz.
Štítky: Monografie, Masmédia, Mediální komunikace, Public relations
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.
Adresa odběru | Poplatek | Kdy bude zboží připraveno? | |
![]() |
Praha 7, V Háji 15 | ZDARMA | Nelze objednat |
![]() |
Balíkovna a AlzaBoxy | 49 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy | 59 Kč | Nelze objednat |
![]() |
PPL výdejní místa | 69 Kč | Nelze objednat |
![]() |
PPL výdejní místa Slovensko | 99 Kč | Nelze objednat |
Způsob dopravy | Cena dopravy | Kdy zboží obdržím? | |
![]() |
Balíkovna na adresu | 79 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Doručení na adresu | 79 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Kurýr PPL ČR | 99 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Kurýr PPL SK | 169 Kč | Nelze objednat |
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena platby | |
![]() |
Na prodejně | 9 Kč |
![]() |
Bankovním převodem | ZDARMA |
![]() |
Dobírka | 49 Kč |
![]() |
Dobírka | 39 Kč |
![]() |
Dobírka | 49 Kč |
![]() |
VISA / Master Card | ZDARMA |
![]() |
PLATBA 24 – Česká spořitelna | ZDARMA |
![]() |
GE Money Bank | ZDARMA |
![]() |
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank | ZDARMA |
![]() |
MojePlatba – Komerční banka | ZDARMA |
![]() |
mPenize - mBank | ZDARMA |
![]() |
ČSOB | ZDARMA |
![]() |
Fio banka | ZDARMA |
![]() |
PaySec | ZDARMA |
![]() |
Masterpass | ZDARMA |
![]() |
Edenred | od 29 Kč |
![]() |
Benefity | od 29 Kč |
![]() |
Twisto | ZDARMA |
![]() |
Hotově na pobočce Zásilkovna | 39 Kč |
![]() |
Dobírka | 49 Kč |
Uvedené ceny jsou včetně DPH |