Jak jednat s komplikovanými a obtížnými zaměstnanci, jak je zvládnout a efektivně řídit? Nemusíte být psychology, abyste byli dobrými manažery. Tato knížka vám ukáže, jak aplikovat principy psychologie na komplexní a často nepochopitelné problémy lidí, jimž musíte čelit ve své práci. Dozvíte se, jak rozpoznat příznaky, pochopit chování a postupovat v případech týkajících se lidí, kteří nikdy nepřicházejí s žádnými problémy či nápady, či naopak těmi, co vás stále otravují, aby se ujistili, že dělají vše správně, s lidmi, kteří dělají ze všeho drama a vyvolávají zmatek ve firmě, s lidmi, kteří se stále dožadují pozornosti, s pracovníky, kteří parazitují na společnosti, s excentristy, narcisty, pasivněagresivními pracovníky, s přílišnými detailisty, nadmíru opatrnými lidmi a mnoha dalšími. Dozvíte se také, jak předcházet násilí na pracovišti a zvládnout stres. Praktická a čtivá příručka obsahuje řadu případových studií, ukázkové rozhovory a příklady z praxe.
Štítky:
Ekonomie, obchod, finance,
Studie,
Psychologie a sociologie,
Případové studie,
Typologie osobnosti,
Drama,
Řešení problémů,
Personální management,
Psychologie práce,
Psychopatologie,
Zaměstnanci,
Životní pomoc