Grafický design je důležitý pro komunikaci s lidmi: diváky, návštěvníky, čtenáři, uživateli, posluchači, hosty, účastníky, aktéry, vlivnými lidmi, kolemjdoucími, výzkumníky, příslušníky široké veřejnosti, komunitami, obyvateli, konzumenty, zákazníky, spolupracovníky a klienty. S grafickým designem se setkáváme obdobně jako se společenskými skupinami - některými malými, jako jsou místní komunity nebo speciální zájmové skupiny, a pak s velkými, do kterých patří obyvatelstvo a spotřebitelé všeobecně. Rozsah a způsob práce, kterou se designéři právě kvůli té které skupině - jejich publiku - zabývají, se velice různí. Někteří z nich tomuto publiku nevěnují žádnou pozornost a tvoří design pouze podle svých představ. Někteří designéři pracují pro jiné designéry. Někteří podle zadání požadavků klientů. Jiní postupně poznávají, že to budou právě oni, kdo se stanou příjemci výsledků své práce, která se od nich očekává, a někdy dokonce vítají vstup do vlastního výrobního nebo jiného pracovního společenství. Se všemi designéry, zařazenými do těchto jednotlivých skupin, se setkáme na stránkách této knihy a skrze jejich práci a filozofii prozkoumáme otázky, které mají zásadní důležitost pro současný design a jsou ještě mnohem důležitější pro lidi, kteří se s těmito otázkami setkávají v každodenním životě.