Kaizen, japonský výraz pro neustálé zlepšování, u nás už celkem dlouhou dobu není neznámým pojmem. Právě naopak, slovo „kaizen“ se stalo velmi používaným i poměrně oblíbeným. Ovšem, jak píší autoři této knihy, praxe v evropských firmách často neodpovídá základním principům tohoto systému, ať už se jedná o pouhé formální fungování nebo bezvýhradnou orientaci na výrobní procesy.
V této knize se dočtete:
proč a jak zlepšovat (věřili byste, že vaše procesy zahrnují z 99,9 % plýtvání?),
o rozdílných přístupech ke zlepšování procesů,
jak zlepšování v podniku zorganizovat.
Uvnitř publikace na vás čekají konkrétní příklady zlepšování, například z dřevařského průmyslu, ze slévárny, ale i z nevýrobních oblastí. Text je doplněn velkým množstvím obrázků, tabulek a grafů, které mají za úkol vám všechny používané metody více přiblížit.
Štítky:
Podnikání,
Konkurenceschopnost