Promyšlená obchodní strategie, odbornost, kontakty, velké úsilí… Tím disponuje většina firem, ale k přežití to bohužel nestačí. Dnes už ne. Jak tedy růst a být úspěšný? Seth Godin tvrdí, že to, co většině firem zoufale chybí, je vůle inovovat a ochota riskovat. Fungovat tímto způsobem je nezbytné, ale současně také nesmírně obtížné: Prvotní nadšení rychle vyprchá a dříve, něž dosáhnete, cíle, věci se vrátí do starých kolejí. Nedovolte to. Tato kniha je záložním zdrojem motivace, který jste potřebovali! Mějte ji u sebe a čtěte opakovaně. Vyburcuje vás vstát a něco udělat.
Dozvíte se:
Proč jsou iniciátoři tak vzácní a důležit.
V čem tkví tajemství úspěšných firem.
Co je nejdůležitější a často přehlíženou součástí správného managementu.
Kde se bere motivační síla.
Co je hybatelem trhu.
Proč se vyplatí věci trochu nakopnout.
O autorovi: SETH GODIN je autorem řady mezinárodních bestsellerů, které změnily způsob, jímž manažeři myslí a jednají. Je jedním z nejvlivnějších bloggerů v oblasti podnikání na světě a trvale patří k jednadvaceti nejčtenějším bloggerům v angličtině. Současně je i zakladatelem a generálním ředitelem Squidoo.com a velmi oblíbeným řečníkem. Žije ve Westchesteru, New York. Navštivte www.SethGodin.com a pro přečtení blogu klikněte na jeho hlavu.
Štítky:
Úspěch v podnikání,
Kreativita