JEN DO NEDĚLE DOPRAVA NA VÝDEJNÍ MÍSTA BALÍKOVNY ZA 20 KČ. PLATÍ PŘI NÁKUPU NAD 499 KČ. NAKUPTE DÁRKY VÝHODNĚ A VČAS.

Zavřít

DOPORUČIT ZNÁMÉMU

Kultura organizace je cestou ke strategii (E-KNIHA)

Jan Bloudek, David Müller, Sláva Kubátová, Tomáš Bujna
Běžná cena: 309 Kč
Sleva: 53%
Naše cena: 145 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Kód: D0284497
ISBN: 978-80-726-1265-9
Nakladatel: Management Press
Počet stran: 268
Jazyk: Česky
Zabezpečení: Bez Adobe DRM
Kategorie: Management
Knihu obdržíte ve formátech:
pdf

„Kniha byla k vyzvednutí ve stejný den co jsem objednávala na prodejně. Děkuji za rychlost.“

Kultura organizace je cestou ke strategii (E-KNIHA) 145 CZK Nové

Kultury lidských společenství, ať pracovních či jiných, jsou neobyčejně mocné síly, které ovlivňují, jak se lidé budou v daném společenství chovat, jednat, zda v něm budou více nebo méně spokojeni a jak budou v úzké závislosti na tom výkonní při dosahování cílů. V knize se autoři zamýšlejí nad hodnotovými žebříčky různých společenství, nad jejich odlišnostmi a nad dopady, jež hodnoty mohou mít na prosperitu jak organizací, tak třeba i národních společenství. V době silné globalizace, širší a širší rozrůzněnosti lidského myšlení a jednání si patrně budeme muset osvojit takové dovednosti, které nám umožní spolupracovat nejen navzdory odlišnostem, ale dokonce těchto odlišností využívat k novým a originálním řešením. V první části knihy proto najdete nástroje, které vám pomohou kultury poznávat a hlavně pochopit, abyste mohli jejich sil využívat. V druhé části knihy se autoři soustřeďují na jednu ze strategicky nejzávažnějších oblastí managementu – na řízení lidských zdrojů. Některým lidem tento název nezní příliš atraktivně – snad proto, že české slovo zdroj se nápadně podobá slovu stroj. Autoři v knize ale naopak hledají takové nástroje a postupy, které umožní v maximální možné míře využít úžasných schopností i vlastností lidí tak, aby co nejvíce přispívali k úspěchu organizací, pro něž se rozhodli pracovat. Lidé, kteří dosáhnou něčeho, co pro ně má smysl, bývají spokojeni a jsou motivováni, aby se takovým věcem věnovali i v budoucnu. I tato kniha řady Action Learning – praktický management přináší popisy (mikrostudie) mnoha autentických situací, které autoři sami aktivně prožili nebo měli možnost pozorovat. Ediční řada Action Learning – praktických management je založena na patnácti letech zkušeností manažerů a studentů MBA s aplikací různých modelů a teorií při řešení problémů ve všech oblastech řízení organizací a vedení lidí. Jednotlivé tituly této řady připravil tým lektorů TC Business School, kteří metodou Action Learning aplikační projekty vedli jak při studiu MBA, tak v programech rozvoje managementu v organizacích.

MOJE KNIHOVNY

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)