Příručka pro obchodní zástupce, finanční poradce, realitní makléře, privátní bankéře a všechny ostatní, kteří chtějí být ve své profesi úspěšní.
Jak dosáhnout úspěchu? Není to těžké. Je však potřeba se připravit. Stačí vědět jak se chovat, jak s klientem mluvit, na co si dát pozor a úspěch se dostaví.
• jak získat klienta a jak si ho udržet?
• proč ztrácíme klienty a lze tomu zabránit?
• jak s klientem správně komunikovat?
• jaké jsou klientovy základní komunikační potřeby?
• jak vést obchodní schůzku?
• jak se správně obléci a jaké zvolit pro schůzku prostředí?
• pravidla společenského chování a správného stolování
... a mnoho dalších zajímavých témat
Pojďte úspěchu naproti! Osvojte si základní pravidla ověřená bohatou praxí a posuňte své profesní dovednosti na vyšší úroveň.
Štítky:
Osobní růst,
Kultura a společnost,
Komunikační dovednosti,
Úspěch,
Manažerská komunikace,
Společenské chování,
Manažerská etiketa