Běžná cena: | 199 Kč |
Sleva: | 42% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
Kód: | D0239592 | ||
---|---|---|---|
ISBN: | 978-80-87497-53-1 | ||
Nakladatel: | Kniha Zlín | ||
Počet stran: | 60 | ||
Jazyk: | Česky | ||
Zabezpečení: | Bez Adobe DRM | ||
Kategorie: | Literatura faktu | ||
Knihu obdržíte ve formátech: | |||
|
„Nakupuji zde opakovaně a vždy jsem velmi spokojená. Tentokrát šlo o předobjednávky, takže delší dodací lhůta je v naprostém pořádku.“
Je snazší věci komplikovat než zjednodušovat.Prosté myšlenky nás lépe zasáhnou a déle nám utkví v paměti.Proto je krutě přímočaré myšlení bolestně nezbytné. Takové slogany shrnují poselství celé knihy, která se jimi sama příkladně řídí: Žádné úmorné hnidopišské výklady, jen krátký břitký úvod a po něm rychlý sled vypovídajících příkladů toho, jak krutě přímočaré myšlení tvarovalo náš svět a přineslo úspěch těm, kdo se ho nezalekli. Čárové kódy, suchý zip i vynález nuly se pomocí čistě provedené ilustrace a několika přímočarých vět představují jako nečekaně prosté odpovědi na složité otázky. Charles Saatchi (1943) je britský reklamní magnát, mimo jiné autor volební kampaně pro Margaret Thatcherovou. Proslul jako patron umění, stál u počátků kariéry Damiena Hirsta a dalších osobností. Kromě výstav a vlastního knižního úvodu do moderního umění například zaštítil na televizi BBC soutěž pro mladé výtvarníky. Od roku 2003 je manželem populární televizní kuchařky Nigelly Lawsonové. Autorství ódy na krutě přímočaré myšlení je připsáno celému kolektivu agentury M&C Saatchi, kterou Saatchi založil společně s bratrem Mauricem a jejíž kreativci se na vzniku knihy podíleli.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.