DĚTSKÉ KNIHY NAKLADATELSTVÍ SVOJTKA SE SLEVOU 28 %. PROHLÉDNĚTE SI NABÍDKU KNIH

Management kvality služeb v cestovním ruchu

Ida Rašovská , Kateřina Ryglová
Běžná cena: 99 Kč
Sleva: 19%
Naše cena: 80 Kč
Dostupnost: Externí sklad
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0398730
EAN: 9788024750217
ISBN: 978-80-247-5021-7
Nakladatel: Grada
Vazba: brožovaná
Počet stran: 192
Rok vydání: 2017
Rozměry: 240x156x12mm
Váha: 330g
Jazyk: Česky
Edice: Manažer
Kategorie: Management a marketing

„100% spokojenost s nakupem, zbozi odeslano velmi rychle. Rozhodne doporucuji a vyuziji zas. Dekuji!“

Management kvality služeb v cestovním ruchu 80 CZK Nové Skladem

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

MOJE KNIHOVNY

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)