PŘICHÁZÍ MUŽ Z BRNA! HUMORNÁ DETEKTIVKA O PRAŽSKÉM KRIMINALISTOVI OD PETRY KLABOUCHOVÉ » V PŘEDPRODEJI SE SLEVOU »

Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta, 2. vydání

Marek Moudrý
Běžná cena: 210 Kč
Sleva: 21%
Naše cena: 165 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0153282
EAN: 9788074021282
ISBN: 978-80-7402-128-2
Nakladatel: Computer Media
Vazba: brožovaná
Počet stran: 80
Rok vydání: 2013
Rozměry: 298x216x10mm
Váha: 298g
Jazyk: Česky
Edice: Marketing
Kategorie: Jiné předměty

„Nakupoval jsem zde již poněkolikáté, mají knihy za rozumné ceny. Jsem spokojen.“

Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta, 2. vydání 165 CZK Nové

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu.

1. díl obsahuje:

  • 1. PODSTATA MARKETINGU Seznámení s podstatou marketingu, podnikatelskými koncepcemi a postavením marketingu v tržní ekonomice.
  • 2. MARKETING A TRH Charakteristika trhu a marketingových přístupů k trhu.
  • 3. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ Podrobná charakteristika marketingového prostředí, zaměření na vlivy působící na firmu.
  • 4. MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ Aplikace znalosti marketingového prostředí do marketingového řízení s poukazem na základní marketingové strategie a analýzy.
  • 5. MARKETINGOVÝ VÝZKUM Marketingový výzkum a dotazníková forma zjišťování informací. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Štítky: Učebnice středních škol, Ekonomie, obchod, finance

MOJE KNIHOVNY

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)