Marketingový management destinací

Monika Palatková
Běžná cena: 245 Kč
Sleva: 21%
Naše cena: 193 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0136492
EAN: 9788024737492
ISBN: 978-80-247-3749-2
Nakladatel: Grada
Vazba: brožovaná
Počet stran: 208
Rok vydání: 2011
Rozměry: 240x167x12mm
Váha: 364g
Kategorie: Naučná literatura

„Za mně perfektní obchod, vstřícné jednání a perfektní komunikace. Mohu jen a jen doporučit.“

Marketingový management destinací 193 CZK Nové

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.

Štítky: Monografie, Marketingový management

MOJE KNIHOVNY

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)