Běžná cena: | 329 Kč |
Sleva: | 23% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
Kód: | D0240539 | |
---|---|---|
ISBN: | 978-80-7357-690-5 | |
Nakladatel: | Wolters Kluwer | |
Počet stran: | 196 | |
Jazyk: | Česky | |
Zabezpečení: | Bez Adobe DRM | |
Kategorie: | Marketing | |
Knihu obdržíte ve formátech: | ||
|
„S nákupem jsem spokojena, zboží dorazilo pečlivě zabalené v krásném stavu. Obchod doporučuji.“
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.