Potřebujete mít přehled ve svých kontaktech a efektivně využívat možností práce se zákazníky? Naučte se pracovat s doplňkem Business Contact Managerr.
Tento doplněk aplikace Microsoft Office Outlook 2007 je naprosto ideálním nástrojem pro správu obchodních kontaktů, informací o zákaznících a řízení marketingových aktivit.
Autor vás v knize mimo jiné naučí:
Vytvořit novou databázi a připojit se k databázi sdílené
Spravovat klienty a obchodní kontakty
Vytvořit katalog produktů a služeb
Připojit dokumenty aplikací sady Office ke klientovi, kontaktu nebo příležitosti
Sledovat stav obchodních projektů a úkolů
Vytvářet, upravovat a exportovat obchodní sestavy
Využívat mobilního klienta doplňku BCM pro zařízení s OS Windows Mobile
Instalovat a konfigurovat databáze sdílené na serveru
V knize navíc najdete modelové příklady, na nichž autor prakticky dokresluje probranou teorii.
Štítky:
Počítače