Uživatelské recenze knih:
» Deník mimoňky 9 - Příběhy nehorázný primadony
» Lucifer a Markétka
» Ořechy na cukroví
» Lucifer a Markétka
» Ořechy na cukroví
Běžná cena: | 169 Kč |
Sleva: | 43% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
Kód: | D0267591 | |||
---|---|---|---|---|
ISBN: | 978-80-265-0013-1 | |||
Nakladatel: | BizBooks | |||
Počet stran: | 112 | |||
Jazyk: | Česky | |||
Zabezpečení: | Bez Adobe DRM | |||
Kategorie: | Management | |||
Knihu obdržíte ve formátech: | ||||
|
„Kniha byla k vyzvednutí ve stejný den co jsem objednávala na prodejně. Děkuji za rychlost.“
První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom: * jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky, * jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět, * jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste, * a jak je využít ve svůj prospěch, * jak se odlišit od konkurence, * a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět. Martina Václavíková, MBA Během své pracovní praxe působila na vedoucích a manažerských pozicích jako obchodní ředitelka a tyto pracovní zkušenosti ji přivedly ke studijnímu programu MBA. Díky studiu strategického řízení a širšímu pochopení jeho souvislostí se zaměřila na tuto oblast, původně jako konzultant, nad rámec svých pracovních aktivit. Od roku 2010 se osamostatnila a pracuje jako nezávislý poradce v oblasti strategického řízení a krizového managementu. Věnuje se především problematice středních a menších firem a také neziskových organizací v období růstu. Specializuje se na tvorbu měřitelných systémů hodnocení a efektivity práce, zvyšování produktivity a motivační způsoby odměňování.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.