Chcete umět inspirovat a přesvědčit ostatní, tak jako to umí Obama? Závidíte mu jeho výjimečné komunikační schopnosti a myslíte si, že na to nemáte? Omyl. Komunikační techniky, přesvědčivý projev a získávání davů se lze naučit. Barack Obama vrátil do americké politiky sílu řečnictví. Projev po projevu „rozpaluje“ svou inspirující vizí, vzletnou rétorikou a charismatickým vystupováním miliony nadšených příznivců. Díky dobře zvládnuté schopnosti mluvit na veřejnosti nejen vyvolává bouřlivý potlesk, ale podněcuje v publiku nadšení pro opravdovou změnu. Obama dotáhl techniky, které z něj udělaly velmi úspěšného řečníka, k dokonalosti. Nechte se vést příkladem nejlepšího amerického řečníka současnosti a ovládněte umění přesvědčit. Pochopte pravidla rétoriky a vystupování před davy, porozumějte řeči těla a možnostem jejího používání. Naučte se, jak formovat silné argumenty, jak předat svou vizi i jak čelit nepříjemným situacím, které mohou nastat při veřejném vystupování. Zanechte v posluchačích silný dojem a získejte jejich důvěru. Ať už jste politik, manažer, majitel společnosti nebo učitel, kniha Rétorika pro lídry vám odhalí možnosti, jak zapůsobit na publikum a zmobilizovat je a iniciovat tak pozitivní změnu na všech úrovních vaší organizace. „Autorka Shel Leanneová provádí čtenáře poutavou formou počátky politické kariéry prvního Afroameričana v čele Spojených států, Baracka Obamy, který je odborníky i politiky uznáván a respektován jako výjimečný řečník. Na příkladech jeho nejslavnějších projevů představuje úspěšné a efektivní techniky verbální i neverbální komunikace, které si čtenáři mohou jednoduše osvojit. Doporučit lze knihu jak manažerům ve vedení firem, mladým i zkušeným politikům, tak také pracovníkům v neziskovém sektoru, kteří hledají inspiraci, jak předat svoje myšlenky, vize a ideje veřejnosti, zaměstnancům nebo voličům.“ —Barbora Petrová, lektorka politické komunikace, Campaigns.cz
Štítky:
Prezidenti - spojené státy americké,
Prezidenti,
Svět a politika,
Osobní růst,
Komunikační dovednosti,
21. století,
Úspěch,
Persuaze,
Projevy,
Rétorika,
Mluvený projev,
Veřejné vystupování,
Řeč těla,
Komunikace,
Kariéra,
Práce s hlasem,
Vize,
Nobelova cena