Uživatelské recenze knih:
» Kalich krve - Případ sestry Fidelmy
» Farma
» Medvídkova dobrodružství - jóga pro nejmenší
» Farma
» Medvídkova dobrodružství - jóga pro nejmenší
Běžná cena: | 299 Kč |
Sleva: | 39% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
Kód: | D0267594 | |||
---|---|---|---|---|
ISBN: | 978-80-265-0048-3 | |||
Nakladatel: | BizBooks | |||
Počet stran: | 224 | |||
Jazyk: | Česky | |||
Zabezpečení: | Bez Adobe DRM | |||
Kategorie: | Management | |||
Knihu obdržíte ve formátech: | ||||
|
„Doporučuji, nakupovala jsem zde již mnohokrát a vždy jsem byla spokojená.“
„Jednoduché může být často obtížnější než složité. Musíte tvrdě pracovat na tom, aby vaše myšlení bylo přímé a dosáhli jste jednoduchosti. Ale stojí to za to, protože jakmile se tam jednou dostanete, můžete pohnout horami." – Steve Jobs, BusinessWeek, 25. května 1998 Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu. Nejde zdaleka jen o design výrobků, jednoduchost je přítomná na všech úrovních organizace společnosti Apple. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od kankurence a díky ní se stala nejcennější společností na světě. Kniha Šíleně jednoduché je zábavným a chytrým čtením, které nechává očima přímého účastníka nahlédnout do světa Stevea Jobse. Ken Segall odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastní společnosti. A tyto principy neplatí zdaleka jen pro oblast marketingu – využijete je ve všech oblastech podnikání. Tato kniha je o myšlenkách a procesech. Je o tom, jak vytvořit co nejlepší produkt a zajistit mu co největší šanci na přežití. Je o tom, jak se dostat z bodu A do bodu B účinněji a s lepšími výsledky. Ken Segall pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející reklamní kampaně pro NeXT a Apple. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Segall také pracoval jako kreativní ředitel pro firmy IBM, Intel, Dell a BMW.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.