Uživatelské recenze knih:
» Maryša naruby
» Deník malého poseroutky 1-8 BOX
» Ferda Mravenec, 3. vydání
» Deník malého poseroutky 1-8 BOX
» Ferda Mravenec, 3. vydání
Běžná cena: | 417 Kč |
Sleva: | 18% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|---|
Když teď objednám, kdy zboží obdržím? |
Kód: | D0287144 |
---|---|
EAN: | 9788072612956 |
ISBN: | 978-80-7261-295-6 |
Nakladatel: | Management Press |
Vazba: | vázaná |
Počet stran: | 284 |
Rok vydání: | 2015 |
Rozměry: | 242x173x23mm |
Váha: | 617g |
Kategorie: | Zdraví a životní styl |
„Nakupoval jsem zde již poněkolikáté, mají knihy za rozumné ceny. Jsem spokojen.“
NEBOJUJTE S KONKURENTY – VYŘAĎTE JE ZE HRY Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů. Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních podmínkách, kdy jednotlivá odvětví jsou doslova přeplněna konkurenty a kdy jejich nabídka vysoko převyšuje poptávku, „rudé oceány“, v jejich krvavých vodách mezi sebou tito soupeři zápasí o neustále se zmenšující ziskový potenciál. Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové vystavuje pochybám vše, co bylo až dosud považováno za předpoklad strategického úspěchu. Tvrdí, že ačkoli většina firem se vrhá do „rudých oceánů“ líté konkurence, pravděpodobnost, že by jim taková strategie mohla zajistit budoucí ziskový růst, je dnes stále menší a menší. Ačkoli autoři vycházejí z důkladného studia více než 150 „strategických tahů“, k nimž došlo během více než sta let ve třiceti odvětvích. Dokazují, že základem úspěchu vůdčích firem zítřka nebudou vítězné střety s konkurenty, ale vytváření „modrých oceánů“ svrchovaného tržního prostoru zralého pro další růst. Takové strategické tahy – autoři je označují jako „hodnotové inovace“ – vytvářejí skokové přírůstky jak pro firmu, tak pro její zákazníky, vyřazují konkurenty ze hry a podněcují a uvolňují novou poptávku. Kniha Strategie modrého oceánu přináší systematický přístup, jenž umožňuje minimalizovat význam konkurenčních firem a odkázat je do „postavení mimo hru“. V knize, která od základu mění tradiční pohled na strategii, autoři předkládají prověřené systémové rámce, analytické nástroje a principy umožňující úspěšné zformulování a realizaci strategií modrého oceánu – úspěšné vytváření a využívání „modrých oceánů“ příležitostí. Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové, která fakticky převrací tradiční myšlenkové pojetí strategie, tak načrtává spolehlivou mapu „nové smělé cesty k budoucím podnikatelským vítězstvím“. Druhé aktualizované a rozšířené vydání obsahuje nový úvod autorů, dvě nové kapitoly a další z nich jsou rozšířeny o nové poznatky. Nové kapitoly jsou obohaceny například o problematiku sladění systému aktivit organizace tak, aby v praxi vznikla udržitelná strategie modrého oceánu, o to, jak v průběhu času obnovovat modré oceány, protože po určité době firmy modrý oceán napodobí a udělají z něj oceán rudý, a v neposlední řadě o deset nejobvyklejších pastí rudého oceánu, které drží firmy v rudých vodách, i když chtějí plout směrem k modré hladině. W. Chan Kim a Renée Mauborgne jsou profesory strategie a managementu na INSEAD, prestižním institutu ve Fontainebleau nedaleko Paříže. Oba autoři se rovněž podílejí na jeho řízení. Na seznamu 50 největších myslitelů World´s Top Management Gurus se umístili na druhém místě. Více o strategii modrého oceánu na www.blueoceanstrategy.com nebo na Twitter @BlueOceanStrtgy.
Štítky: Monografie, Inovace, Strategický management, Konkurenceschopnost
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.
Adresa odběru | Poplatek | Kdy bude zboží připraveno? | |
Praha 7, V Háji 15 | ZDARMA | Nelze objednat | |
Balíkovna a AlzaBoxy | 49 Kč | Nelze objednat | |
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy | 75 Kč | Nelze objednat | |
Česká pošta - Balík na poštu | 69 Kč | Nelze objednat | |
PPL výdejní místa | 69 Kč | Nelze objednat | |
PPL výdejní místa Slovensko | 99 Kč | Nelze objednat |
Způsob dopravy | Cena dopravy | Kdy zboží obdržím? | |
Balíkovna na adresu | 79 Kč | Nelze objednat | |
Doručení na adresu | 79 Kč | Nelze objednat | |
Kurýr PPL ČR | 99 Kč | Nelze objednat | |
Kurýr PPL SK | 169 Kč | Nelze objednat | |
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena platby | |
Na prodejně | 9 Kč | |
Bankovním převodem | ZDARMA | |
Dobírka | 49 Kč | |
Dobírka | 39 Kč | |
Dobírka | 49 Kč | |
VISA / Master Card | ZDARMA | |
PLATBA 24 – Česká spořitelna | ZDARMA | |
GE Money Bank | ZDARMA | |
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank | ZDARMA | |
MojePlatba – Komerční banka | ZDARMA | |
mPenize - mBank | ZDARMA | |
ČSOB | ZDARMA | |
Fio banka | ZDARMA | |
PaySec | ZDARMA | |
Masterpass | ZDARMA | |
Edenred | od 29 Kč | |
Benefity | od 29 Kč | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce Zásilkovna | 39 Kč | |
Gallery Beta | od 29 Kč | |
Dobírka | 49 Kč | |
Uvedené ceny jsou včetně DPH |