Běžná cena: | 79 Kč |
Sleva: | 3% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
„Tentokrát zklamal. Obchod prodava zbozi, ktere neni schopen dodat. (planovaci karta 2025). Tyden cekam a zaplacene zbozi nemam.“
Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka. Jakmile poznáte, jaké jsou příčiny námitek a jak je zvládat, pak pomocí ověřených postupů dokážete jednoduše cvičit s druhými při prodeji.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.