NEJVĚTŠÍ NÁKUPNÍ SVÁTEK JE TADY! BLACK FRIDAY SE SLEVOU AŽ 89 %. PROHLÉDNOUT AKCE TADY

Učíme se společně - 5. třída / 1. díl

Miloslav Pašek
Naše cena: 160 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0553205
EAN: 1000000023282
Nakladatel: Pašková Jana
Vazba: brožovaná
Počet stran: 112
Rok vydání: 2021
Jazyk: Česky
Kategorie: Základní školní výuka

„Určitě doporučuji si nabídku tohoto obchodu pečlivě prohlédnout, již jsem si objednala cca třetí balíček postupně a jsem velmi spokojená.“

Učíme se společně - 5. třída / 1. díl 160 CZK Nové

Pracovní listy jsou určeny pro skupinové a kooperativní učení dětí. Publikace obsahuje dva díly, které na sebe navazují. Každému měsíci školního roku jsou přiřazeny dvě až tři skupinové práce, v nichž se prolíná učivo z českého jazyka, matematiky a prvouky. Děti si při nich prohlubují znalosti z těchto předmětů, ale využívají i své dovednosti z výtvarné výchovy a pracovních činností. Některé skupinové práce jsou obohaceny i o cizí jazyky – angličtinu, francouzštinu a němčinu, děti si při plnění úkolů vyberou pouze ten cizí jazyk, kterému se učí. Publikace „Učíme se společně ve 3. ročníku“ volně navazuje na knihy „Učíme se společně v 1. ročníku“ (obsahuje pouze jeden díl) a „Učíme se společně ve 2. ročníku“ (obsahuje dva díly), ale mohou s ní pracovat i třeťáčci, kteří neměli tuto možnost v předcházejících dvou letech. Stačí jedna skupinová práce, aby děti pochopily její princip, a pak již učitel uvidí přínos této knihy.Děti se budou učit s nadšením, spolupracovat, komunikovat, … a vyučující bude mít čas je pozorovat, individuálně se jim věnovat, … Ve většině skupinových prací je využito skládání částí obrázku do tabulky podle určitého pravidla. Dětem ve skupince jsou předloženy na listech různě rozmístěné části obrázku, které děti nejdříve vykreslují podle návodu – většinou podle výsledků příkladů (každému výsledku je přiřazena určitá barva), pak pečlivě vystřihnou i s pomocným údajem, pomocí kterého přiřazují část obrázku na správné místo do tabulky. Kartičky částí obrázku děti lepí do tabulky již bez pomocných údajů. Při bezchybném postupu se objeví celý obrázek. Skupinové práce obsahují také listy, ve kterých děti odpovídají na otázky na základě přečteného textu, cvičí se ve čtení s porozuměním, vybírají pravdivá tvrzení, doplňují do vět slova z nápovědy, třídí pojmy i obrázky, luští, pracují s chybou, vykreslují dle vlastní fantazie, … Některé listy obsažené ve skupinových pracích mohou být využity i při samostatné práci jednotlivých žáků či při spolupráci ve dvojicích. Nejoptimálnější počet dětí ve skupině je tři, nudit se ale nebude ani čtveřice. Žáci se postupně učí rozdělit si role ve skupině – který z nich nachystá pastelky, fixy, psací potřeby, jiný zase nůžky, lepidlo, podložku. Děti se musí domluvit na postupu práce – zda nejdříve všechny části obrázku vykreslí a pak teprve budou stříhat, skládat do tabulky a následně lepit nebo hned po vykreslení jednoho kousku obrázku ho vystřihnou a nalepí do tabulky na správné místo. Žáci si určí, kdo bude stříhat a kdo lepit nebo jestli se budou děti v těchto činnostech střídat. Děti se učí společně hledat řešení, pracovat, aniž by se neustále vyptávali učitele, spolupracovat tiše, se spolužáky se domlouvat šeptem, nebát se zeptat se kamaráda ve třídě na radu, být ochotný pomoci či poradit jinému spolužákovi, přijímat vzájemnou pomoc, naslouchat, být tolerantní ke slabšímu spolužákovi, získat zodpovědnost za výborné splnění jim svěřeného úkolu, pracovat svým vlastním tempem, učí se sebekontrole, po třídě se pohybovat pomalu a neslyšně a samozřejmě pouze za určitým účelem – jít si pro potřebnou pomůcku, zalistovat si v encyklopedii, … Při skupinovém a kooperativním učení je vytvořen velký prostor pro všechny žáky – nadané, výborné, ale i pro žáky prospěchově slabší, s LMD, dyslexií, dysgrafií, dyskalkulií, pro děti pracující pomalejším tempem či pro děti po nemoci. Je uplatňováno více volnosti, samostatnosti, děti se učí spolupracovat, jsou vedeny k pohybu, k prožívání radosti z práce. Ve třídě vládne příjemná atmosféra, děti chodí do školy rády, mají prostor se realizovat. Učí se naslouchat a pomáhat jeden druhému, být tolerantní, ohleduplní, neposmívat se méně úspěšným. Žáci se učí spravedlivě hodnotit sebe i své spolužáky, vyjádřit svůj názor, nebát se požádat o radu a být ochotní jiným radu či pomoc poskytnout. Ve skupinové práci č. 5 budou děti potřebovat nahlédnout do encyklopedie hub. Skupinová práce č. 9 předpokládá, že si děti přečtou pohádku Rozum a Štěstí od Karla Jaromíra Erbena. Ve skupinové práci č. 10 děti čerpají údaje potřebné ke správnému zodpovězení otázek z knihy Staré pověsti české od Aloise Jiráska. Jistě pro nikoho nebude problémem tuto klasiku české literatury dětem opatřit. Při skupinové práci č. 14 děti pracují se slovníkem anglicko – českým, francouzsko – českým či německo – českým, záleží na tom, jakému cizímu jazyku se učí. Ve skupinové práci č. 5 budou děti potřebovat nahlédnout do encyklopedie hub. Skupinová práce č. 9 předpokládá, že si děti přečtou pohádku Rozum a Štěstí od Karla Jaromíra Erbena. Ve skupinové práci č. 10 děti čerpají údaje potřebné ke správnému zodpovězení otázek z knihy Staré pověsti české od Aloise Jiráska. Jistě pro nikoho nebude problémem tuto klasiku české literatury dětem opatřit. Při skupinové práci č. 14 děti pracují se slovníkem anglicko – českým, francouzsko – českým či německo – českým, záleží na tom, jakému cizímu jazyku se učí. Publikace je úmyslně slepená tak, aby se listy z vazby dobře odtrhávaly. Takže by se měla kniha jakoby rozlepovat. Učiteli to velmi usnadní práci při přípravě na hodinu. Vybere si pouze určitou skupinovou práci nebo některé listy, pohodlně je vytrhne, rozdá žákům do skupinek a po vypracování např. vystaví na nástěnce, založí dětem do portfolií apod. Nebo mohou s knihou pracovat přímo samy děti. Ve skutečnosti – jak pracovat s knihou – opravdu vše pouze záleží na volbě a fantazii učitele. Cílem této pracovní učebnice je nejen usnadnit učitelům přípravu na vyučování, poskytnout určitou další inspiraci, ale hlavně zpestřit dětem jejich výuku ve škole. Skupinové a kooperativní vyučování berou děti jako hru, vůbec si neuvědomují, kolik učiva při něm vlastně zvládnou. Publikace „Učíme se společně“ usnadní učiteli práci, pokud ji nebude nelegálně kopírovat, ale bude ji mít připravenou pro své žáky v takovém počtu, kolik vytvoří ve třídě skupinek. Náklady na pořízení této knihy nejsou vysoké (zcela jistě jsou nižší než by byly náklady na její kopírování). Když se celková cena knihy (74,- Kč) vydělí počtem žáků (skupinka 3 – 4 žáků), dostaneme se na cenu 18,50 – 25 Kč na žáka. Z praxe vím, že žádný rodič nebude váhat touto částkou přispět, zejména pokud uvidí vhodnost a smysl své investice.

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Balíkovna a AlzaBoxy 49 Kč Nelze objednat
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 55 Kč Nelze objednat
Česká pošta - Balík na poštu 65 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa 69 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč Nelze objednat
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balíkovna na adresu 59 Kč Nelze objednat
Doručení na adresu 79 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL ČR 99 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL SK 169 Kč Nelze objednat
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 39 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)