Úspěšná realizace strategie a strategického plánu

Jiří Fotr , Ivan Souček , MIroslav Špaček , Emil Vacík
Běžná cena: 249 Kč
Sleva: 21%
Naše cena: 197 Kč
Dostupnost: Externí sklad
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0402187
EAN: 9788027104345
ISBN: 978-80-271-0434-5
Nakladatel: Grada
Vazba: vázaná
Počet stran: 320
Rok vydání: 2017
Rozměry: 247x173x23mm
Váha: 660g
Jazyk: Česky
Kategorie: Podnikání a obchod

„osobní vyzvednutí v Holešovicích - trochu z ruky (daleko od metra), ale aspoň jsem se prošel“

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu 197 CZK Nové Skladem

Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje podpory realizace strategie, zahrnující obecné rámcové modely, strategické mapy, metodiku Balanced Scorecard, řízení portfolia projektů a management změny. Vlastní těžiště knihy představuje třetí část zaměřená na integrovaný model realizace strategie, jehož základem jsou tři skupiny aktivit. První skupinu tvoří základní aktivity tohoto modelu: tvorba, resp. aktualizace strategie, tvorba podnikatelského plánu, zpracování implementačních plánů a vlastní realizace strategie. Druhá skupina zahrnuje aktivity spojené s vytvářením předpokladů pro úspěšnou realizaci strategie. Jde především o tvorbu komplexního systému řízení výkonnosti organizace. Třetí skupinu tvoří průběžné realizační aktivity, zahrnující komunikaci, koordinaci, monitorování externího okolí a monitorování a hodnocení průběhu realizace strategie. Cennou součástí jsou i přílohy obsahující případové studie realizace strategie, charakteristiku tvorby a uplatnění scénářů při strategickém plánování a uplatnění počítačové podpory při generování a testování možných způsobů zvyšování efektivnosti realizace strategie.

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Po Vánocích
Balíkovna a AlzaBoxy 49 Kč Po Vánocích
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 75 Kč Po Vánocích
Česká pošta - Balík na poštu 69 Kč Po Vánocích
PPL výdejní místa 69 Kč Po Vánocích
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč Po Vánocích
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balíkovna na adresu 79 Kč Po Vánocích
Doručení na adresu 79 Kč Po Vánocích
Kurýr PPL ČR 99 Kč Po Vánocích
Kurýr PPL SK 169 Kč Po Vánocích
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 49 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 49 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 49 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)