Běžná cena: | 299 Kč |
Sleva: | 37% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
Kód: | D0241669 | |||
---|---|---|---|---|
ISBN: | 978-80-7370-295-3 | |||
Nakladatel: | Synergie Publishing | |||
Počet stran: | 198 | |||
Jazyk: | Česky | |||
Zabezpečení: | Bez Adobe DRM | |||
Kategorie: | Personalistika | |||
Knihu obdržíte ve formátech: | ||||
|
„Ráda tu nakupuji, zejména před Vánocemi a vysvědčením. Vždy něco pro vnučky najdu“
Abyste uměli dobře „prodat“ své dovednosti je potřeba, abyste věděli, co vám jde nejlépe a v čem jste jedineční. Nejde jen o to vydělávat velké peníze, ale především o to, jak cítit se dobře vykonávat zaměstnání, které vám skutečně sedí. Zkrátka o to, abyste byli pro sebe i své obchodní partnery či zaměstnavatele "dobrou značkou". Klíčem k vytvoření vlastní značky je znát sám sebe. Tato kniha vám poskytne hlubší porozumění tomu, kdo vlastně jste a co umíte nejlépe. Svět se totiž mění, šíří se kariérní portfolia, která se stala novým trendem, loajalita ustoupila a není možné očekávat, že vám zajistí stálé zaměstnání. Základem se stalo osobní nasazení. Už nestačí být dobrý v tom, co člověk dělá. Musíte umět sami sebe prodat. Pokud si vytvoříte silnou osobní značku, zaměstnavatel vás bude dobře platit v naději, že zůstanete. Člověk je ale nucen měnit zaměstnání častěji než dřív. Proto je dobré zanechávat svou vlastní stopu. Někdo vás třeba vyhodí, ale bude vás chtít získat někdo jiný. Je mnohem lepší být zaměstnatelným než zaměstnaným.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.