Uživatelské recenze knih:
» Ztřeštěný dům na stromě - 39 pater
» Moped
» Rapovej deník Lukáše Kouřila
» Moped
» Rapovej deník Lukáše Kouřila
Běžná cena: | 399 Kč |
Sleva: | 52% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
Kód: | D0267882 | |
---|---|---|
ISBN: | 978-80-251-3649-2 | |
Nakladatel: | COMPUTER PRESS | |
Počet stran: | 240 | |
Jazyk: | Česky | |
Zabezpečení: | Bez Adobe DRM | |
Kategorie: | Informační technologie | |
Knihu obdržíte ve formátech: | ||
|
„Nakupoval jsem zde již poněkolikáté, mají knihy za rozumné ceny. Jsem spokojen.“
DOBRÉMU GRAFIKOVI, WEBOVÉMU NÁVRHÁŘI, SAZEČI ANI TŘEBA ARCHITEKTOVI nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby získal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování? Publikace zkušené psycholožky zaměřené na průmyslový design uspokojivě zodpovídá a na praktických příkladech ilustruje tyto a mnohé další otázky. Na minimu prostoru dostanete přesně ty praktické rady, které ke své práci potřebujete. S KNIHOU SE DOZVÍTE NAPŘÍKLAD: * Jakými způsoby snadno motivovat příjemce * Které barvy není dobré v různých kulturách kombinovat * Proč je pozornost selektivní a jak lidé filtrují informace * Jaká je optimální délka řádku a řez písma pro daný materiál * Jak fungují mentální modely, které ovlivňují vnímání * Jaká pravidla a vztahy lidé očekávají při online interakci * Co je při rozhodování důležitější než prostá fakta * Jak snížit riziko vzniku chyb při používání produktu O autorce: SUSAN WEINSCHENK je špičková psycholožka a konzultantka zaměřená na marketing a použitelnost designu (UXD) s třicetiletou praxí. V současné době řídí oddělení designu ve společnosti Human Factors International. Mimoto je autorkou knižního bestselleru Neuro Web Design: What makes them click?.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.