Připadají vám referenční příručky nezáživné, nechcete studovat nudnou teorii a přitom máte chuť pustit se ihned do práce v programu 3ds max? Pak je tato kniha pro vás tou nejlepší volbou. Na praktických úkolech jednotlivých lekcí se naučíte základům práce v 3d prostoru od polygonálního modelování až po modelování pomocí křivek, dozvíte se jak dosáhnout realistického vzhledu aplikováním vhodného materiálu a textury a správným nasvícením scény.
Po zvládnutí jednoduchých úkolů, jako je vymodelování interiéru bytu, postoupíte až ke složitějším animacím a rozpohybování objektů. Dozvíte se jak pracovat s částicovými systémy například pro simulaci vody nebo kouře.
Nemalá pozornost je v závěru knihy věnována renderingu, neboli vykreslení finální scény, protože ten rozhoduje z velké části o přesvědčivém vyznění vaší vizualizace nebo animace.
Naučíte se:
Převedení 2D tvaru do 3D prostoru
Modelovací techniky
Materiály a materiálový design
Osvětlení scény
Základní prvky 3D animace
Práce s Částicovými systémy
Základy inverzní kinematiky
Možnosti renderování v 3ds max
Renderování animovaného výstupu a Video Post
Štítky:
Počítače