Beyoncé, Kanye West, Kendrick Lamar nebo Jay-Z. Tihle všichni a mnozí další podlehli kouzlu nenápadného posmutnělého chlapce z Londýna. Kromě zmíněných osobností se James Blake podílel na deskách jmen, jako jsou Vince Staples, Mount Kimbie, Oneohtrix Point Never nebo na oceňovaném soundtracku ke snímku Black Panther, v první řadě je ale autorem výtečných vlastních alb. James Blake vydal v polovině ledna novinku Assume Forms, díky které ovládl titulní téma únorového Full Moonu. Kromě důkladného rozboru nahrávky obsahuje druhé číslo roku 2019 také komentovanou diskografii Jamese Blakea, profil zpěvačky Rosalíe či filozofa Marka Fishera a také důkladnou analýzu fenoménu sad boy od Jiřího Špičáka.
V únorovém úplňku toho ale samozřejmě najdete mnohem víc, například tradičně exkluzivní rozhovory s Brendanem Perrym z Dead Can Dance, členy skupin Daughters nebo Sunn O))) a také s Kevinem Martinem, který pod nickem The Bug zkoumá hranice hluku v žánrech jako industrial, dancehall nebo dub již od začátku devadesátých let a vystoupí v rámci letošního ročníku festivalu Žižkovská noc. Nechybí ani texty s pozoruhodnými domácími jmény v hlavní roli (Lavra, Viah nebo Jano Doe), profil skupiny Deerhunter nebo ohlédnutí za vzpomínkovou autobiografií Beastie Boys. Rubriku Kult okupuje album s nejdelším názvem na světě od Fionny Apple, sekci reportů zdobí ohlédnutí za holandským festivalem Eurosonic Noorderslag, který byl letos z velké části zasvěcen české a slovenské hudbě. Albem měsíce se stala novinka hubatého anglické dua Sleaford Mods, recenzní rubrika obsahuje dále také texty o nových deskách Beirut, Awali, Sharon van Etten, Mercury Rev, Margo, Jessiky Pratt, White Lies, Future nebo Die Alten Maschinen, nechybí ani tradiční rubriky jako Sklep nebo Radio FM. Únorové číslo Full Moonu se pochopitelně věnuje také novým filmům, knihám nebo komiksům, přináší reportáž z pražského vystoupení stand-up komika Billa Burra nebo rubriku Galerie s recenzemi expozic Martina Zeta S Čechy jsem skončil, kurátorské parády Wese Andersona a Juman Malouf ve Vídni nebo amsterdamské přehlídky Jana Švankmajera. Magazín o 112 stránkách tradičně uzavírají autorské sloupky, prvně s novou posilou, kterou není nikdo jiný než rapper Bene z oblíbených Modrých Hor.