NEJVĚTŠÍ NÁKUPNÍ SVÁTEK JE TADY! BLACK FRIDAY SE SLEVOU AŽ 89 %. PROHLÉDNOUT AKCE TADY

Zavřít

HLÍDAT DOSTUPNOST A CENU

Jak účinně oslovit média

Jan Tomandl
Běžná cena: 349 Kč
Sleva: 22%
Naše cena: 272 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0133838
EAN: 9788025134573
ISBN: 978-80-251-3457-3
Nakladatel: CPRESS
Vazba: brožovaná
Počet stran: 296
Rok vydání: 2011
Rozměry: 225x167x16mm
Váha: 476g
Jazyk: Česky
Kategorie: Osobní rozvoj

„Zboží má v přepravě balikovna od 25.10., dnes je 4.11. a stále nic nepřišlo. Zboží samozřejmě zaplacené. Nemám nic.“

Jak účinně oslovit média 272 CZK Nové

Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání. K efektivní komunikaci s médii nepotřebujete nutně znát všechny teorie marketingové komunikace, a proto v této knize najdete jen ty nejdůležitější a prakticky využitelné. Autor, dlouholetý zkušený novinář, vás naučí zaručené postupy, které budete ve styku s médii a novináři opravdu potřebovat. Výklad plný příkladů z praxe doplňují svými komentáři také aktivní novináři a tiskoví mluvčí. Dozvíte se, jaké metody a přístupy jsou úspěšné a které naopak vedou k jistému neúspěchu. Vyvarujete se tak chyb a snadněji dosáhnete nejlepších možných výsledků.

V knize se mimo jiné dozvíte: Jak fungují media relations a jak je využít k vytvoření dobré image, jakými konkrétními způsoby úspěšně prezentovat svá sdělení, jak svou zprávou zaručeně zaujmout novináře a co je naopak odradí, jak správně psát a publikovat tiskové zprávy, jak správně časovat kampaně a jak pořádat tiskové konference, jak a k čemu využít služeb komunikačních agentur, jak na krizovou komunikaci.

„Tuto knihu vřele doporučuji všem, kteří mají v plánu začít komunikovat s českými médii. Cenné poznatky, názory a postřehy z praxe využijí především pracovníci v oblasti public relations a tiskoví mluvčí. Neméně vhodná je však i pro zástupce médií, kterým detailně představí specifika jejich profese.“ Petr Lesenský, ředitel PR agentury Lesensky.cz.

Štítky: Monografie, Masmédia, Mediální komunikace, Public relations

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Balíkovna a AlzaBoxy 49 Kč Nelze objednat
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 55 Kč Nelze objednat
Česká pošta - Balík na poštu 65 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa 69 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč Nelze objednat
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balíkovna na adresu 59 Kč Nelze objednat
Doručení na adresu 79 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL ČR 99 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL SK 169 Kč Nelze objednat
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 39 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)