Uživatelské recenze knih:
» Naruto 1 - Naruto Uzumaki, 1. vydání
» Hvězdná obloha (E-KNIHA)
» Dopis rukojmímu
» Hvězdná obloha (E-KNIHA)
» Dopis rukojmímu
Běžná cena: | 269 Kč |
Sleva: | 46% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
Kód: | D0286668 | |||
---|---|---|---|---|
ISBN: | 978-80-726-1347-2 | |||
Nakladatel: | Management Press | |||
Počet stran: | 144 | |||
Jazyk: | Česky | |||
Zabezpečení: | Bez Adobe DRM | |||
Kategorie: | Personalistika | |||
Knihu obdržíte ve formátech: | ||||
|
„Můj první nákup a vše v naprostém pořádku. Což se nedá říct o větších eshopech L***r nebo Dobrov**ý“
Proč lidé do konfliktu vstupují?Jak má manažer postupovat, když řeší konflikt svých podřízených? Co dělat, když se do konfliktu dostane management firmy?Jak si počínat, aby konflikt firmu nepoškodil? Lze se konfliktu zcela ubránit? Konflikty provázejí člověka po celý život. I když si lidé mnohdy přejí život bez konfliktů, nemůže se jim to nikdy splnit, neboť v reálném životě konfliktům často nelze předejít, nelze se jim vyhnout - a nelze před nimi utíkat. Tam, kde lidé spolu komunikují, kde organizovaně spolupracují na dosažení stanovených cílů, tam jsou konflikty na dennodenním pořádku. Pracovat s konflikty, zvládat je, umět je řešit a umět jim předcházet musí být proto základní dovedností každého manažera i podnikatele. Kniha předního odborníka zabývajícího se problematikou vedení lidí, motivace a vnitřní komunikace ve firmách Vojtěcha Bednáře Konflikty ve firmách: Příčiny, následky, řešení přehledně a poučeně popisuje dynamiku a „typologii“ konfliktů ve firmách a v manažerské praxi – jejich příčiny, způsoby vzniku a jednotlivá stadia jejich vývoje, učí, jak jednotlivé fáze rozpoznat, jak se na konflikty připravit a jak je „řídit“. Stěžejní myšlenkou knihy je názor, že konflikty jsou nevyhnutelnou součástí života – nejen firmy – a že konflikty jsou často užitečné a blahodárné a jejich nedostatek může být dokonce i zhoubný.Kniha je založena jednak na poznatcích moderní psychologie a sociologie práce a mezilidských vztahů, jednak vychází z celé řady existujících technik řešení konfliktů. Velkou „devizou“ této knihy je, že všechny uvedené metody a postupy jsou vyzkoušené v podmínkách českých společností. Ačkoli podstata konfliktů je všude víceméně podobná, v jednotlivých kulturách se liší. Proto autor vychází ze zkušeností z českých podmínek a záměrně se vyhýbá aplikaci metod řešení konfliktů známých například z americké odborné literatury. Pro snazší orientaci je kniha rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola popisuje základy konfliktů, to, jak konflikt vzniká, co je jeho příčinou a kdo jsou jeho aktéři. Seznamuje s principy a zákonitostmi konfliktů, neboť, jak tvrdí autor „kdo chce konflikt řešit, musí také porozumět jeho podstatě“. Druhá – nejdelší – kapitola se soustřeďuje na charakteristiku a kořeny často se vyskytujících konfliktů a na metody, pomocí nichž je možné je efektivně a úspěšně zvládat. Třetí kapitola je pak věnována předcházení konfliktních situací a čtvrtá případových studiím z autorovy bohaté nabídky praktických zkušeností. Kniha vás naučí porozumět tomu, jak konflikty v organizacích fungují, jak je rozpoznávat a řešit. Ať už jde o konflikty mezi nadřízenými a podřízenými, konflikty na úrovni zaměstnanců či manažerů firem.Kniha je určena manažerům všech úrovní řízení, majitelům firem, jednatelům a všem těm, kteří se chtějí poučit o tom, jak konflikty zvládat. Berte jí jako přehled možností, prošlapaných cest a inspiraci, mějte však na paměti, že univerzální návod neexistuje a že každý problém, tudíž i konflikt, je jiný. PhDr. Vojtěch Bednář je profesionální konzultant. Vystudoval sociologii a žurnalistiku na FF UP v Olomouci, od roku 2006 působí v poradenství. Je zakladatelem a provozovatelem poradenského portálu www.firemni-sociolog.cz. Věnuje se problémům s vedením lidí, vnitřní komunikací ve firmách, hodnocení a motivování. Je autorem řady knih a externě přednáší na Univerzitě Palackého v Olomouci a na Vysoké škole báňské–Technické Univerzitě v Ostravě. Žije v Olomouci.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.