Hygienické ochranné pomůcky?
Co vás nemá, ty zaměstnanci ve skutečnosti vůbec nepoužívají.
Dobré vzájemné vztahy?
Kdepak, tady filozofie „náš zákazník, náš pán“ rozhodně neplatí.
Kvalita vyrobeného zboží?
Ta se musí co nejdříve snížit. Samozřejmě aniž by to dodavatel věděl...
„MADE IN ČÍNA popisuje každodenní těžkosti, kterým dovozci musí čelit, a konfrontuje z evropského pohledu idylickou konfuciánskou morálku s drsnou realitou každodenního byznysu. Kniha je napsána čtivým jazykem, takže se od ní po přečtení prvních stránek již neodtrhnete. Rozhodně si ji vezměte s sebou na palubu při vašem příštím letu do Pekingu nebo Šanghaje.“
Ing. Petr Král, Ph.D.
vedoucí Katedry mezinárodního obchodu VŠE
„Kniha se čte jedním dechem. Není konformní, nepodlézá, ale konstatuje viděné a prožité. Přesto jde proti proudu – valná většina ostatních autorů totiž podlehla autocenzuře, nám tak dobře známé z doby socialismu.“
Kvido Štěpánek
podnikatel, majitel Isolit-Bravo
O autorovi:
Působí v Asii více než dvacet let. Za svou kariéru v průmyslové výrobě přímo pracoval se stovkami čínských dodavatelů. Je držitelem titulu MBA z Whartonovy obchodní fakulty a magisterského titulu v oboru Mezinárodní vztahy na Pensylvánské univerzitě. Made in Čína je jeho první kniha.
Štítky:
Ekonomie, obchod, finance,
Podnikání,
Obchodní společnosti,
Zahraniční obchod,
Mezinárodní obchod,
Obchodníci