NEJVĚTŠÍ NÁKUPNÍ SVÁTEK JE TADY! BLACK FRIDAY SE SLEVOU AŽ 89 %. PROHLÉDNOUT AKCE TADY

Zavřít

DOPORUČIT ZNÁMÉMU

Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta, 2. vydání

Marek Moudrý
Běžná cena: 210 Kč
Sleva: 22%
Naše cena: 163 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0153282
EAN: 9788074021282
ISBN: 978-80-7402-128-2
Nakladatel: Computer Media
Vazba: brožovaná
Počet stran: 80
Rok vydání: 2013
Rozměry: 298x216x10mm
Váha: 298g
Jazyk: Česky
Edice: Marketing
Kategorie: Jiné předměty

„Pro mne nevýhoda, že je ve velké vzdálenosti od bydliště a musím použít zásilkovnu, doručení za další poplatek, než když bych si dojela do obchodu.“

Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta, 2. vydání 163 CZK Nové

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu.

1. díl obsahuje:

  • 1. PODSTATA MARKETINGU Seznámení s podstatou marketingu, podnikatelskými koncepcemi a postavením marketingu v tržní ekonomice.
  • 2. MARKETING A TRH Charakteristika trhu a marketingových přístupů k trhu.
  • 3. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ Podrobná charakteristika marketingového prostředí, zaměření na vlivy působící na firmu.
  • 4. MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ Aplikace znalosti marketingového prostředí do marketingového řízení s poukazem na základní marketingové strategie a analýzy.
  • 5. MARKETINGOVÝ VÝZKUM Marketingový výzkum a dotazníková forma zjišťování informací. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Štítky: Učebnice středních škol, Ekonomie, obchod, finance

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Balíkovna a AlzaBoxy 49 Kč Nelze objednat
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 55 Kč Nelze objednat
Česká pošta - Balík na poštu 65 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa 69 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč Nelze objednat
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balíkovna na adresu 59 Kč Nelze objednat
Doručení na adresu 79 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL ČR 99 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL SK 169 Kč Nelze objednat
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 39 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 39 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)