Běžná cena: | 399 Kč |
Sleva: | 38% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
Kód: | D0239590 | |||
---|---|---|---|---|
ISBN: | 978-80-7261-237-6 | |||
Nakladatel: | Management Press | |||
Počet stran: | 212 | |||
Jazyk: | Česky | |||
Zabezpečení: | Bez Adobe DRM | |||
Kategorie: | Marketing | |||
Knihu obdržíte ve formátech: | ||||
|
„Zboží má v přepravě balikovna od 25.10., dnes je 4.11. a stále nic nepřišlo. Zboží samozřejmě zaplacené. Nemám nic.“
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.