Běžná cena: | 257 Kč |
Sleva: | 18% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|---|
![]() kdy zboží obdržím? |
Kód: | D0009702 |
---|---|
EAN: | 9788070438053 |
ISBN: | 978-80-7043-805-3 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 162 |
Rok vydání: | 2009 |
Rozměry: | 210x148x9mm |
Váha: | 225g |
Jazyk: | Česky |
Kategorie: | Společnost a politika |
„Kniha byla k vyzvednutí ve stejný den co jsem objednávala na prodejně. Děkuji za rychlost.“
Publikace vychází z aktuálně obhájené autorovy disertace a empiricky zkoumá proces nastolování agendy. Nejprve je tu rekapitulována teorie a rozebrána metodologie výzkumu tohoto procesu. V jednotlivých kapitolách je pak empiricky ověřována: (1) podstata fungování tohoto procesu, (2) role struktury mediálního obsahu, (3) role přímé osobní zkušenosti, (4) role interpersonální komunikace a (5) role genderu. V závěru autor shrnuje získané výsledky a uvažuje, jak může celý proces a metody jeho výzkumu do budoucna ovlivnit nástup internetu.Úryvek z úvodu:Kniha se zabývá teorií nastolování agendy (agenda-setting theory). Tato teorie popisuje, jak se problémy a témata stávají důležitými ve veřejném mínění, v obsazích masových médií a uvnitř politického aparátu a jaké jsou důsledky takového „nastolení“ témat a problémů. Tento proces je formován množstvím vlivů a také ovlivňuje mnoho subjektů. Lze se tu podrobně seznámit se dvěma základními teoretickými liniemi, které se nastolováním agendy zabývají. Jedna z nich zkoumá, jak jsou problémy nastolovány uvnitř politického aparátu. Ve druhé je primárně kladen důraz na to, jaký mají vliv masová média na utváření veřejného mínění ohledně důležitých problémů a témat. Tato kniha se drží především druhé linie, výhradně je jí věnována její empirická část (4.–7. kapitola). Obě linie výzkumu nastolování agendy jsou samozřejmě rekapitulovány v části věnované teorii a metodologii výzkumu studovaného procesu (2. a 3. kapitola).
Štítky: Studie, Partnerství, vztahy, Interpersonální komunikace, Stolování, Gender, Masmédia, Veřejné mínění, Vliv médií, Mediální komunikace, Vydavatelství západočeské univ, Komunikace
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.
Adresa odběru | Poplatek | Kdy bude zboží připraveno? | |
![]() |
Praha 7, V Háji 15 | ZDARMA | Nelze objednat |
![]() |
Balíkovna a AlzaBoxy | 49 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy | 59 Kč | Nelze objednat |
![]() |
PPL výdejní místa | 69 Kč | Nelze objednat |
![]() |
PPL výdejní místa Slovensko | 99 Kč | Nelze objednat |
Způsob dopravy | Cena dopravy | Kdy zboží obdržím? | |
![]() |
Balíkovna na adresu | 79 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Doručení na adresu | 79 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Kurýr PPL ČR | 99 Kč | Nelze objednat |
![]() |
Kurýr PPL SK | 169 Kč | Nelze objednat |
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena platby | |
![]() |
Na prodejně | 9 Kč |
![]() |
Bankovním převodem | ZDARMA |
![]() |
Dobírka | 49 Kč |
![]() |
Dobírka | 39 Kč |
![]() |
Dobírka | 49 Kč |
![]() |
VISA / Master Card | ZDARMA |
![]() |
PLATBA 24 – Česká spořitelna | ZDARMA |
![]() |
GE Money Bank | ZDARMA |
![]() |
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank | ZDARMA |
![]() |
MojePlatba – Komerční banka | ZDARMA |
![]() |
mPenize - mBank | ZDARMA |
![]() |
ČSOB | ZDARMA |
![]() |
Fio banka | ZDARMA |
![]() |
PaySec | ZDARMA |
![]() |
Masterpass | ZDARMA |
![]() |
Edenred | od 29 Kč |
![]() |
Benefity | od 29 Kč |
![]() |
Twisto | ZDARMA |
![]() |
Hotově na pobočce Zásilkovna | 39 Kč |
![]() |
Dobírka | 49 Kč |
Uvedené ceny jsou včetně DPH |