Úspěšný chce být člověk vždy, ať už pracuje v jakékoliv profesi. A tak i ten, kdo pracuje či podniká jako prodejce, chce být ve své činnosti dobrý, chce, aby mu přinášela radost a uspokojení.
Ale jak na to, jak správně postupovat, čeho se vyvarovat, které kroky vedou k úspěchu a které k prohře? Proč řada prodejců neuspěje? Právě o tom je kniha Zanícený prodejce Jamese M. Heidemy a Chris M Heidemy. Tato již několikátá publikace osvědčených autorů je tu na pomoc všem, kteří chtějí ve své činnosti postupovat profesionálně a dopracovat se k vynikajícím výsledkům.
Kniha srozumitelnou a názornou formou předkládá „efektivní systémy, procesy a nástroje s cílem pomoci jednotlivým prodejcům případně týmům prodejců dosahovat vyšší produktivity, efektivnosti a nakonec větších úspěchů v prodeji".
Krok za krokem vede čtenáře od pocitů uvědomění si významu profesionality v každém lidském konání přes počáteční trénink až ke skutečně efektivnímu prodeji, který zaručuje návratnost investic. Otevírá pohled na oblasti plánování, řízení a procesu prodeje, nabízí konkrétní řešení pro případné námitky klientů, učí čtenáře, jak vytvořit profil ideálního klienta, jak postupovat ve vlastní praxi i jak správně plánovat blízkou i vzdálenější budoucnost.
Jednoduše řečeno, tato kniha přináší konkurenční výhodu všem těm, kteří se z ní poučí a budou postupovat jako profesionální podnikatelé. Je tou správnou investicí do vlastního rozvoje, který vede k úspěchu a efektivitě.
Štítky:
Ekonomie, obchod, finance,
Obchodní úspěch,
Management prodeje,
Psychologie prodeje