Běžná cena: | 249 Kč |
Sleva: | 42% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
Kód: | D0239949 | |||
---|---|---|---|---|
ISBN: | 978-80-7252-419-8 | |||
Nakladatel: | Práh | |||
Počet stran: | 216 | |||
Jazyk: | Česky | |||
Zabezpečení: | Bez Adobe DRM | |||
Kategorie: | Literatura faktu | |||
Knihu obdržíte ve formátech: | ||||
|
„Doba dodání byla delší, než bylo původně uvedeno na webu, ale poslali email s vysvětlením, takže komunikace v pořádku.“
Zákulisní drama voleb, alchymie volebních průzkumů. Fakta, čísla, postřehy o největším politickém dramatu od listopadu 89 Unikátní fotografická příloha a komentované výsledky průzkumů Mediální podpora MFDnes Známý sociolog a výzkumník, šéf agentury ppm factum spojil své síly s novinářem Martinem Komárkem, aby napsali knihu, která vás překvapí svou dramatičností. Jan Herzmann dodával výsledky volebních průzkumů řadě kandidátů a byl tak už od počátku roku 2012 v kontaktu s nimi osobně i s jejich týmy. Díky tomu se v knize dozvíme mnoho dosud nezveřejněných faktů například o jednání mezi týmy Jana Fischera a Jana Švejnara nebo o tom, jaké informace ve finále hledaly týmy Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga. Martin Komárek, komentátor MF Dnes, zase po celou dobu sledoval, glosoval a analyzoval chování i šance všech kandidátů. Přímá prezidentská volba je v jeho podání nebývalým dramatem, příběhem vzestupů a pádů, zklamání i nadějí až do poslední chvíle. Autoři zvolili objektivní přístup oproštěný od osobních preferencí, které však zároveň nepopírají. Po přečtení knihy budete vědět: Jak to vypadalo ve volebních štábech. Proč jsou průzkumy veřejného mínění tak důležité a jak se k nim stavěli jednotliví kandidáti. Které zajímavé maličkosti ovlivnily konečné výsledky voleb. Jestli se Karlu Schwarzenbergovi podařilo postavit logiku průzkumů na hlavu a proč na Miloše Zemana nestačil. A samozřejmě i to, proč se Miloš Zeman nakonec stal prezidentem. Ryzí skutečnost napínavější než thriller!
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.