Běžná cena: | 349 Kč |
Sleva: | 48% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
Kód: | D0280905 | |
---|---|---|
ISBN: | 978-80-251-3355-2 | |
Nakladatel: | COMPUTER PRESS | |
Počet stran: | 248 | |
Jazyk: | Česky | |
Zabezpečení: | Bez Adobe DRM | |
Kategorie: | Informační technologie | |
Knihu obdržíte ve formátech: | ||
|
„Dlouhá doba dodání z externího skladu. Ale byla jsem stále informována jako to vypadá s objednávkou. Nijak jsem na to nespěchala.“
Chcete se naučit programovat, ale všechny příručky jsou zbytečně složité? Láká vás vytvoření vlastní hry, ale nevíte, jak na to? Naučte se jazyk C# při vytváření her – prakticky, bez zbytečné teorie a s plně funkčními výsledky. Dvojice autorů vás zábavnou formou výuky seznámí se základy C#. Každá z devíti kapitol představuje ucelený projekt, na kterém se postupně naučíte pracovat se základními i pokročilými konstrukcemi jazyka. Kniha obsahuje minimum teorie, veškeré nové informace jsou čtenáři předkládány na praktické bázi v podobě nové funkčnosti právě rozpracované hry. Při vývoji postupujete krok za krokem a vytváříte hru zcela od začátku až po hotový výsledek. Publikace vás mimo jiné naučí, jak: * Korektně zpracovat všechny možné vstupy od hráče * Navrhnout logiku a hlavní smyčku hry * Průběžně počítat hráčovo skóre * Vytvářet nepřátele a modelovat jejich chování * Zobrazovat a pracovat s herní mapou * Pohybovat s herní postavou v prostředí hry O autorech: Petr Roudenský pracuje pro přední světovou IT společnost Logica, externě spolupracuje v oblasti počítačových her s tuzemskou společností Conquest Entertainment a.s. Je autorem několika her pro děti, knihy Vytváříme PC hry. V knize se podílel na většině textu a konceptu aplikací. Mokhtar M. Khorshid pracuje jako výzkumník v oboru umělé inteligence na univerzitě v Albertě. Je držitelem Microsft Certified Professional, s technologií .NET pracuje od roku 2004. Jako zkušený vývojář s praxí v oblasti počítačových her se podílel se na úpravách textu a je autorem ukázek kódu.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.