Životopisy autorů:
» Doyle Arthur Conan, Chesterton Gilbert Keith,
» Arthur Conan Doyle
» Matěj "Dědek" Baťha
» Arthur Conan Doyle
» Matěj "Dědek" Baťha
Běžná cena: | 349 Kč |
Sleva: | 48% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
Kód: | D0280905 | |
---|---|---|
ISBN: | 978-80-251-3355-2 | |
Nakladatel: | COMPUTER PRESS | |
Počet stran: | 248 | |
Jazyk: | Česky | |
Zabezpečení: | Bez Adobe DRM | |
Kategorie: | Informační technologie | |
Knihu obdržíte ve formátech: | ||
|
„Zboží má v přepravě balikovna od 25.10., dnes je 4.11. a stále nic nepřišlo. Zboží samozřejmě zaplacené. Nemám nic.“
Chcete se naučit programovat, ale všechny příručky jsou zbytečně složité? Láká vás vytvoření vlastní hry, ale nevíte, jak na to? Naučte se jazyk C# při vytváření her – prakticky, bez zbytečné teorie a s plně funkčními výsledky. Dvojice autorů vás zábavnou formou výuky seznámí se základy C#. Každá z devíti kapitol představuje ucelený projekt, na kterém se postupně naučíte pracovat se základními i pokročilými konstrukcemi jazyka. Kniha obsahuje minimum teorie, veškeré nové informace jsou čtenáři předkládány na praktické bázi v podobě nové funkčnosti právě rozpracované hry. Při vývoji postupujete krok za krokem a vytváříte hru zcela od začátku až po hotový výsledek. Publikace vás mimo jiné naučí, jak: * Korektně zpracovat všechny možné vstupy od hráče * Navrhnout logiku a hlavní smyčku hry * Průběžně počítat hráčovo skóre * Vytvářet nepřátele a modelovat jejich chování * Zobrazovat a pracovat s herní mapou * Pohybovat s herní postavou v prostředí hry O autorech: Petr Roudenský pracuje pro přední světovou IT společnost Logica, externě spolupracuje v oblasti počítačových her s tuzemskou společností Conquest Entertainment a.s. Je autorem několika her pro děti, knihy Vytváříme PC hry. V knize se podílel na většině textu a konceptu aplikací. Mokhtar M. Khorshid pracuje jako výzkumník v oboru umělé inteligence na univerzitě v Albertě. Je držitelem Microsft Certified Professional, s technologií .NET pracuje od roku 2004. Jako zkušený vývojář s praxí v oblasti počítačových her se podílel se na úpravách textu a je autorem ukázek kódu.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.