Publikace je určena:
- personalistům a manažerům, kteří chtějí poznat a pochopit, z čeho vyplývá chování zaměstnanců na pracovišti a jak je mohou ovlivňovat
- studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kteří studují předměty jako je organizační chování, řízení lidí, nebo management lidských zdrojů.
- studentům psychologie, kteří se zabývají předměty jako psychologie práce, pracovní a organizační psychologie, organizační psychologie, psychologie zaměstnanců a průmyslově-organizační psychologie.
Dozvíte se:
- co spadá pod pojem psychologie práce a které její nejbližší obory známe
- proč jsou analýza, kompetence a sledování výkonnosti základem při výběru pracovníků
- jaké existují metody výběru zákazníků a kdy je která metoda nejvhodnější
- jak správně hodnotit lidi na pracovišti
- co jsou to postoje v práci, jak je měřit a jak dosáhnout, aby zaměstnance jejich práce uspokojovala
- nakolik se dá změnit pracovní chování lidí na pracovišti
- jaké přístupy k pracovní motivaci existují, kdy je který účinný
- proč a kdy můžete využít tzv. strukturování pracovního místa
- jak připravit, realizovat a vyhodnotit školení
- že stres na pracovišti nepřináší kladné výsledky a jak jej eliminovat
- proč se skupina a tým rozhoduje specifickým způsobem
- jak co nejlépe své zaměstnance řídit
- co obnáší pojem kariéra a jak kariéru rozvíjet a budovat v organizacích.
Štítky:
Ekonomie, obchod, finance,
Personální management,
Psychologie práce