Zavřít

DOPORUČIT ZNÁMÉMU

Psychologie trhu v obchodu a službách

Chadt Karel
Běžná cena: 129 Kč
Sleva: 19%
Naše cena: 104 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Info Když teď objednám,
kdy zboží obdržím?
Hlídat dostupnost a cenu »
Kód: D0404534
EAN: 9788090518193
ISBN: 978-80-905181-9-3
Nakladatel: Press 21
Počet stran: 100
Rok vydání: 2017
Rozměry: 157x232x8mm
Váha: 171g
Kategorie: Zdraví a životní styl

„Opakovaně zde nakupuji. Spousta knih za skvělé ceny. Nízké poštovné. Rychlé dodání.“

Psychologie trhu v obchodu a službách 104 CZK Nové

Psychologie zaujímá v dnešní době stále významné místo. V současném světě se stále mluví o rozmachu nejrůznější techniky, čtvrté průmyslové revoluci a tak dál, ale za tím vším jsou lidé, kteří vyrábějí, prodávají a spotřebovávají. To je každodenní život. S tím souvisí i neustálé změny na trhu v nabídce rozmanitého zboží a služeb. Tato nabídka se mění velmi rychle a formy a metody prodeje jsou čím dál tím víc rafinovanější. Nejde jen o prodej obvyklých produktů, ale i o prodej služeb cestovních kanceláří, restaurací a hotelů. Mění se i zákazník a host ve svých požadavcích na poskytované produkty a služby. Stává se mnohem náročnější. Dnes se již všeobecně uznává, že základní znalosti z psychologie jsou potřebné všem lidem. Zejména je mají zvládat ti, jejichž pracovní náplní je práce s jinými lidmi. Psychologie nám umožňuje pochopit chování a prožívání člověka, poznávat jeho potřeby, hodnotový systém a cíle. Také opačně. Znalost psychologie pomáhá zákazníkům nenechat sebou manipulovat a podlehnout nekalým praktikám některých prodejců. Pochopit psychiku člověka znamená rozumět lépe jiným lidem a také sám sobě. Psychologie nás učí umět poznat dobré a slabé stránky své vlastní i jiných lidí. Dává předpoklad k cílevědomé sebevýchově, k rozvoji všech potřebných vloh a schopností a k nápravě nedostatků. Znalost aplikované psychologie (v daném případě psychologie trhu) nám pomáhá správně se orientovat ve složitém vztahu prodávající - nakupující. Tyto znalosti nám pomohou zejména při hlubším poznávání a ovlivňování druhých lidí. Zde bych rád zdůraznil v tom pozitivním slova smyslu. Nemám osobně rád manipulativní chování v jakémkoliv smyslu. Seznámení se základy psychologie trhu může dát zájemcům základ k psychologickému myšlení a tak aplikovat tyto poznatky ve svém životě a pracovní činnosti. Kniha je primárně určena pro manažery zabývající se problematikou psychologie, psychologií služeb a v neposlední řadě pro management hotelnictví a také jako vzdělávání materiál pro studenty managementu hotelnictví a také pro laickou veřejnost, zabývající se předmětnou problematikou.

MOJE KNIHOVNY

  Adresa odběru Poplatek Kdy bude zboží připraveno?
Praha 7, V Háji 15 ZDARMA Nelze objednat
Balíkovna a AlzaBoxy 49 Kč Nelze objednat
Zásilkovna výdejní místa a Z-boxy 75 Kč Nelze objednat
Česká pošta - Balík na poštu 69 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa 69 Kč Nelze objednat
PPL výdejní místa Slovensko 99 Kč Nelze objednat
  Způsob dopravy Cena dopravy Kdy zboží obdržím?
Balíkovna na adresu 79 Kč Nelze objednat
Doručení na adresu 79 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL ČR 99 Kč Nelze objednat
Kurýr PPL SK 169 Kč Nelze objednat
Uvedené ceny jsou včetně DPH
  Způsob platby Cena platby
Na prodejně 9 Kč
Bankovním převodem ZDARMA
Dobírka 49 Kč
Dobírka 39 Kč
Dobírka 49 Kč
VISA / Master Card ZDARMA
PLATBA 24 – Česká spořitelna ZDARMA
GE Money Bank ZDARMA
ePlatby pro eKonto - Raiffeisenbank ZDARMA
MojePlatba – Komerční banka ZDARMA
mPenize - mBank ZDARMA
ČSOB ZDARMA
Fio banka ZDARMA
PaySec ZDARMA
Masterpass ZDARMA
Edenred od 29 Kč
Benefity od 29 Kč
Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce Zásilkovna 39 Kč
Gallery Beta od 29 Kč
Dobírka 49 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)