Public relations a zpravodajství. Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii (E-KNIHA)

Jan Tomandl
Běžná cena: 69 Kč
Sleva: 3%
Naše cena: 67 Kč
Produkt momentálně nelze objednat
Dostupnost: Nedostupné
Kód: D0240517
Nakladatel: VeRBuM
Počet stran: 153
Jazyk: Česky
Zabezpečení: Bez Adobe DRM
Kategorie: Marketing
Knihu obdržíte ve formátech:
pdf

„Jsem velmi spokojená a ráda si tu objednávám knihy, přestože to není blízko mého bydliště.“

Public relations a zpravodajství. Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii (E-KNIHA) 67 CZK Nové

Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je zde pojímán jako svébytná disciplína v rámci šířeji vymezených vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Práce vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody media relations, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům v proměně médií řadí tato práce internetizaci, boom sociálních sítí, technologické turbulence, rozvoj interaktivity, deprofesionalizaci a boom občanské žurnalistiky, důraz na vizualitu a multimedialitu, dále zrychlování zpravodajství, fragmentaci publika i mediální nabídky, tabloidizaci a globalizaci. V závěru práce autor pro každý ze zmíněných trendů formuluje komplex opatření a doporučení, jimiž by se měli řídit profesionálové v public relations a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři, a dosahovat tak publicity.

MOJE KNIHOVNY

1. Vyberete si platbu přes Twisto a dokončete objednávku.
2. Knihy vám dorazí domů bez placení.
3. Můžete číst, platíte až za 14 dní. (Bankovním převodem, kartou nebo hotově)