Běžná cena: | 69 Kč |
Sleva: | 3% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
„Super obchod, rychlé dodání i před Vánoci oproti konkurenci, kde trvá odeslat balík i přes 10 dní“
Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je zde pojímán jako svébytná disciplína v rámci šířeji vymezených vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Práce vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody media relations, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům v proměně médií řadí tato práce internetizaci, boom sociálních sítí, technologické turbulence, rozvoj interaktivity, deprofesionalizaci a boom občanské žurnalistiky, důraz na vizualitu a multimedialitu, dále zrychlování zpravodajství, fragmentaci publika i mediální nabídky, tabloidizaci a globalizaci. V závěru práce autor pro každý ze zmíněných trendů formuluje komplex opatření a doporučení, jimiž by se měli řídit profesionálové v public relations a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři, a dosahovat tak publicity.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.