Běžná cena: | 289 Kč |
Sleva: | 50% |
Dostupnost: | Nedostupné |
---|
Kód: | D0284498 | |
---|---|---|
ISBN: | 978-80-726-1258-1 | |
Nakladatel: | Management Press | |
Počet stran: | 212 | |
Jazyk: | Česky | |
Zabezpečení: | Bez Adobe DRM | |
Kategorie: | Marketing | |
Knihu obdržíte ve formátech: | ||
|
„Opakovaně zde nakupuji. Spousta knih za skvělé ceny. Nízké poštovné. Rychlé dodání.“
Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak nejlépe se zákazníky jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vraceli. V novém svazku edice Action Learning – praktický management Rozumíte svým zákazníkům?, jehož autory jsou lektoři pražské TC Business School J. Bloudek, M. Henych, S. Kubátová a D. Müller, čtenáři najdou řadu námětů, jak použít různé metody a modely z marketingové teorie při práci se zákazníky a s jejich potřebami, ale rovněž jak vyladit vlastní organizaci tak, aby si zvolila a naplnila právě ty příležitosti, kterých dokáže účinně využívat nejen v současnosti, ale i v budoucnosti. Marketing je nepřetržitým procesem hledání prostoru, v němž můžete uplatnit to nejlepší, co vaše organizace umí. Uvedené náměty jsou většinou ověřené v praktických projektech, na nichž autoři měli možnost spolupracovat se svými studenty-manažery nebo s jejich firmami. Kniha ovšem neposkytuje úplný přehled všech marketingových nástrojů a teorií, ale výběr těch nástrojů a postupů, které se během patnácti let praxe s projekty Action Learning osvědčily a prokázaly svou užitečnost v podmínkách organizací, s nimiž autoři pracovali. Prakticky žádnou teorii však není v managementu rozumné aplikovat bez předchozího přizpůsobení podmínkám konkrétní organizace. Modely a koncepce v této knize by proto čtenáři měli považovat spíše za námět k tvořivé diskusi s autory.
Kliknutím na tlačítko zařadíte knihu do seznamu k pozdějšímu nákupu.
Přidat do seznamu přání »Přejete si dostat určitou knihu? Přidejte ji do seznamu přání a zašlete jej svým známým.
Přidat do přečtených knih »Máte již přečtenou danou knihu? Zařaďte si jí do knihovny a najděte podobné.