Tato praktická příručka plná her je zaměřena na rozvoj sebeúcty dětí předškolního a mladšího školního věku. Hry pomáhají rozvíjet jejich sebepoznání, sebedůvěru, sebevyjádření, sebepřijetí, sebejistotu aj. Čtenář zde nalezne hry vyžadující fyzickou činnost i nečinnost, verbální i nonverbální vyjádření. Kniha je proto vhodná i jako zásobník her pro děti s tělesným postižením a s poruchou v komunikaci. U každé hry jsou pomocí ikon zobrazeny základní údaje o její délce, velikosti skupiny, věku dětí, zaměření (poslech, spolupráce, rozhodování, empatie, kreativita). Následuje popis hry, její varianty, a otázky vhodné pro reflexi.
Deborah M. Plummer je vysokoškolská pedagožka (De Montfort University, Leicester) a terapeutka, autorka řady publikací pro práci s dětmi i s dospělými (Anger Management Games for Children, Social Skills for Children aj.). V Portále vyšla její kniha Učíme děti zvládat úzkost, obavy a stres
Štítky:
Sebepoznání,
Osobní růst,
Děti školního věku,
Metodické příručky,
Sebedůvěra,
Děti předškolního věku,
Sociálněpsychologické hry,
Sebeúcta,
Sebevědomí